Beantwoorden
--cyclon--
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Dag van de Chocolade Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden!

Overzicht films en series

Beste Telenet play more.

 

Ik ben al klant voor films en series, van toen jullie nog canal digitaal waren. In het begin kregen we elke maand een boekje thuis via de post, met daarop de programmaregeling voor het volgende maand. Dat werd plots afgeschaft toen jullie al prime waren. Daar is toen veel protest tegen geweest, maar dat kan ik nog enigszins begrijpen. Drukken en distributie kost geld, dus liever geen boekje meer dan een tariefverhoging (die er daarna toch gekomen is).

 

In plaats van het boekje, konden we echter op de website www.prime.be wel een overzicht vinden van alle films en series die werden uitgezonden, welke er nieuw waren, en welke er verwacht werden de volgende weken. Ook konden we pdf files downloaden met de programmaregeling voor de komende 4 weken, een overzicht van de films (met aanduiding welke nieuw waren), en een overzicht van de series (eveneens met aanduiding welke nieuwe er zouden uitgezonden worden).

 

Nu zijn jullie echter play more geworden, en weg is de website. Geen overzicht meer op de website, geen pdf files meer. Voortaan moeten we zelf maar beginnen zoeken, ofwel via https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-more/, ofwel via https://www.yeloplay.be/. Voor de blockbusters wordt er ook wel wat reclame gemaakt via facebook, of via het play time televisiekanaal. Maar ergens een volledig overzicht terugvinden van films en series? Vergeet het maar.

 

Welke films en series worden er de volgende weken uitgezonden? Jullie weten het, maar wij, de betalende kijkers, mogen het niet weten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ons terug de drie pdf bestanden te laten downloaden. De programmaregeling kunnen we alvast hier terugvinden ( https://prime.be/sites/default/files/TV-gids.pdf) , dus in feite hebben we maar 2 bestanden meer nodig : een overzicht van de films, en een overzicht van de series. Jullie hebben alle know-how om deze bestanden te maken, want jullie hebben dit vroeger al gemaakt. De gegevens van de films en series hebben jullie ook.

 

Zonder een degelijk overzicht van de films en series, kan ik niet meer volgen. ‘k heb de indruk dat jullie minder nieuwe fims uitzenden dan vroeger. Misschien is dat ook zo, want ik vind enkel de blockbusters terug. Oudere of minder bekende films beginnen jullie ergens midden de dag uit te zenden, ik kan moeilijk elke dag de volledige tv-gids doorlopen om te zien of er ergens op jullie tv kanalen een nieuwe film wordt uitgezonden. Ik weet dat ik alle films kan opvragen à la carte, maar dat wil ik niet.

 

Ik wil gewoon 1 keer om de 4 weken rustig de tijd nemen om te kijken welke nieuwe films jullie zullen uitzenden, en welke daarvan ik wil bekijken. Veel is dat toch niet gevraagd? In plaats daarvan bezorgen jullie mij stress en FOMO (fear of missing out). Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

 

De standaard telenet reactie : U kunt de films terugvinden via yeloplay, en op dit ogenblik zijn er geen plannen om terug een overzicht te maken. Zorg er dan toch voor dat jullie wel plannen maken om een overzicht te maken. Er zijn heus wel genoeg kijkers die dezelfde vraag hebben als ik. 

3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Overzicht films en series

Het lijkt erop dat je je rechtstreeks richt tot Telenet. In dat geval ben je hier niet echt op de juiste plaats vermits het forum bedoeld is voor en door klanten. Met andere woorden: de kans is erg groot dat je geen officiële reactie van Telenet zal krijgen. Ik ga ervan uit dat dat de bedoeling was?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
--cyclon--
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Dag van de Chocolade Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden!

Overzicht films en series

Ik stuur ze dit ook via Facebook en Twitter, wie nog manieren weet om dit op een publieke manier door te sturen, laat maar weten.  Kopieer gerust ook mijn tekst en stuur het ook door.  Hun standaard reactie is : momenteel zijn er geen plannen.  Misschien dat ze toch iets willen doen als er veel vraag komt.

 

film-addict
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Overzicht films en series

100% juist !!! Ik voel exact hetzelfde , meer betalen en minder blockbusters. Geen vrijheid om pakketten te nemen geen vrijheid om te zien wat er op tv komt volgende week of zo , en sinds jullie de kanalen hebben opgesplitst is er in het syfy horror genre alleen nog Black en die beginnen pas om 21 uur. Het lijkt wel of ze zoeken hoe ze klanten die er van de eerste dag waren naar tv vlaanderen of andere provider  moeten gaan zoeken. Dank u voor het kleinere aanbod films , het afpakken van onze tv gids , het opsplitsen van kanalen en het aanbod dat verouderd. Voor die 5 of 10 films die ik nu bij jullie nog vind (misch zijn er meer) elke maand kan ik beter gewoon op de pc gaan zoeken , nu moet ik dat ook zonder gids ( https://prime.be/assets/AZ/TV-gids.pdf ) of hier. 2017 word zo mijn laatste prime jaar na 29 jaar 😞

0 Likes