Carat
Experienced Meerweter
Carat
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-11-2024
16:04
|
Lid sinds: 14-12-2017
Datum laatste bezoek: 27-11-2024 16:04
Ranking
Experienced Meerweter
01-11-2024
12:06
@YvesC Zie ook het andere antwoord, ik heb dit ook al voorgehad en is inderdaad soms frustrerend. Het is geen oplossing voor het bronprobleem, maar wanneer ik iets echt helemaal wil zien neem ik het dikwijls ook op, ook al kijk ik er gelijktijdig naar. Ik heb namelijk al ondervonden dat de opnames soms gecorrigeerd worden naar begin en einde van het opgenomen programma, zodat je het toch helemaal hebt. Plus je hebt dan ook nog 30 minuten extra uitloop opgenomen in het geval het daaropvolgende programma in de gids geen terugkijk-programma is.
... Meer weergeven
28-10-2024
14:59
1
Dat moest ik hebben, heel erg bedankt @WG94
... Meer weergeven
28-10-2024
14:33
@Master-Magic Ik heb 2 mails gekregen met enkele minuten verschil ertussen. 1) "Je Telenet-bestelling" 2) "De samenvatting van je Telenet overeenkomst" Telkens gaat het enkel over de Play Sports optie. Bij 2) moet je klikken op een link "samenvatting van je overeenkomst" waarna je op een online PDF-document terechtkomt, ook enkel over Play Sports.
... Meer weergeven
28-10-2024
13:11
@Master-Magic ook dit antwoord geeft aan dat er op "My Telenet" geen gepersonaliseerd online overzicht is met de actuele prijzen die je betaalt per onderdeel van je persoonlijk pakket (incl. kortingen). De pagina met alle mogelijke keuzes en prijzen ken ik, maar ik wil een beperkt overzicht met wat ik zelf allemaal gekozen en veranderd heb, zonder dat ik zelf die verschillende prijzen moet opzoeken.
... Meer weergeven
28-10-2024
11:49
@WG94 Maar het totaaloverzicht met prijzen zou toch ook ergens op My Telenet moeten terug te vinden zijn ? Waarom zetten ze niet gewoon de prijs die je op dit betaalt betaalt naast je diverse onderdelen van je totaalpakket (onder "Mijn Producten"). Dat zou veel transparanter en gebruiksvriendelijker voor de klant zijn.
... Meer weergeven
28-10-2024
11:44
@luc55 Neen, helaas Maar het overzicht zou toch naast die mail ook ergens op My Telenet moeten terug te vinden zijn ?
... Meer weergeven
26-10-2024
20:32
@WG94 Ik heb een bevestiging gekregen, maar enkel voor wat Play Sports betreft voor de volgende 12 maanden. Maar geen overzicht van mijn hele contract. Via de dienst die mijn klacht behandeld heeft. Telefonisch.
... Meer weergeven
25-10-2024
09:03
Ik wou na contractwijziging eens via MyTelenet gaan kijken welke prijs ik per onderdeel van mijn pakket nu juist ga betalen, met controle van korting op extra dienst. Tot mijn frustratie vind ik dit niet terug. Ik zie wel een overzicht van mijn bestellingen of onderdelen van mijn pakket, maar zonder de prijzen ernaast... Waar kan ik de prijzen nakijken zonder dat ik moet wachten op de volgende afrekening waarna mijn herroepingsrecht verstreken is wanneer het contract niet volgens afspraak is
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Prijs via My Telenet
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Mijn Telenet
07-02-2023
13:57
Bedankt voor de info @Arnie , dat maakt het nog vreemder inderdaad...
... Meer weergeven
07-02-2023
11:55
Ondertussen: zijn mij ook kosten aangerekend voor het opsturen van een modem waar ik zelf niet naar gevraagd heb + extra telefoniekosten krijg ik geen reactie meer op een klacht die ik hierover ingestuurd heb, incl. de hele historiek : bij Telenet nu geregistreerd als F_20230125_645974251 durf ik geen nieuwe poging meer te doen uit vrees dat ik helemaal niet meer kan terugvallen op de oude modem (die voor mij nog altijd goed werkt) en geen internet meer heb om te kunnen thuiswerken kun je telenet zelfs al geen mail meer sturen maar ben je verplicht om te bellen ... Waar is de service van jaren geleden toen je je als klant echt nog klant voelde ... 😶 Sorry, moest even ventileren... Eens benieuwd of ik hier compensatie voor ga krijgen ... @Suzy
... Meer weergeven
19-01-2023
15:17
@igvfer @patrick37 cc: @Suzy Ter info dat ik ondertussen gebeld heb naar 015/666666 Eerst een kwartier aan de lijn gehangen met Helpdesk... Klantnr, IMAC-adres doorgegeven ... wachten, heropstarten ... geen resultaat... "dan moeten we de Technische dienst inschakelen" was het antwoord ... Dan wederom mijn verhaal gedaan... Klantnr, IMAC-adres doorgegeven ... en er was een AHA-moment aan de andere kant van de lijn. "Ik zie wat het probleem is, de aan U doorgestuurde modem is nog niet bij Telenet geprovisioneerd ... " 🙄 Dit moest weer aan een andere dienst doorgegeven worden... en (gelukkig) konden ze daar direct iemand bereiken dit dit in orde kon brengen. Maar dat zou wel tot een uur kunnen duren. De modem zou zichzelf heropstarten, waarna alles zou werken. "Wie kan ik terugbellen indien niet" was mijn wedervraag. Dat zal niet nodig zijn, want hiermee is het zeker opgelost. Daarna ben ik even gaan wandelen en na 1 uur teruggekeerd, alles stond nog rood... Nog een extra uur gewacht, geen verandering. Modem afgezet, en terug opgestart, kwartiertje gewacht, terug alles rood... Modem afgezet, oude modem terug ingeplugd, opgestart, ... terug internet zoals vanouds... Nieuwe modem terug ingepakt, doos weggestopt en weer een illusie rijker. Veel tijd verspeeld, onbereikbaar voor het werk geweest, en vertrouwen kwijt in Telenet ... Resultaat : GEEN OPLOSSING (ik weet niet of hier een knop voor is)
... Meer weergeven
11-01-2023
14:39
@patrick37 @igvfer Mijn vertrouwen in een goede afloop daalt weer... Na het klikken op de link en invullen van Klantnr krijg ik :
... Meer weergeven
03-01-2023
10:20
Bedankt voor jullie reacties @igvfer @patrick37 Er zat jammer genoeg geen verwijzing naar die link in de communicatie van Telenet... ik probeer het vanavond of morgen uit wanneer ik terug thuis ben. Bedankt voor jullie hulp alvast, en ik zal het resultaat hier melden 😉
... Meer weergeven
03-01-2023
08:45
OK, wel bizar dat dit dan niet in de meegeleverde handleiding staat (daar staat dat alles automatisch overgenomen wordt naar de nieuwe modem)
... Meer weergeven
02-01-2023
18:54
Sorry, geen oplossing, maar ik wou me gewoon aansluiten met hetzelfde probleem... 🙄 Bij mij ging het 2x over een aflevering uit een reeks waarvan ik er 1 of meerdere eerst via TV bekeken had (en daarna wou ik via de Telenet App verder kijken) Bvb. Black Sands serie eerste 2 afleveringen had ik opgenomen, en kunnen bekijken via de VRT Max app op TV telenet aflevering 3 opstart lukt niet op de laptop via de VRTnu-VRTmax website lukt het opstarten wel Maar ik kan bevestigen dat de VRT Max app via Smart TV Regelmatige deze boodschappen geeft, even wachten helpt niet en je kunt tot sint-juttemis wachten om de aflevering te kunnen bekijken... de boodschap blijft terugkomen
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-10-2024 14:59 | |
1 | 28-04-2020 17:01 | |
1 | 07-09-2019 12:28 | |
1 | 16-03-2019 09:22 | |
1 | 15-03-2019 18:28 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
15656 | 16-03-2019 09:22 |