Kempie
Experienced Weetjesweter
Kempie
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-11-2023
16:31
|
Lid sinds: 12-06-2018
Datum laatste bezoek: 27-11-2023 16:31
Ranking
Experienced Weetjesweter
10-11-2022
12:02
Hey Kristof, Ap is van telenet ... Adapter laptop is snel genoeg, op 5ghz +500mbit/sec Steeds onbelast getest... 5 ghz op AP gaat niet tot achteraan in woning, of maar 1 streepje wifi en dus niet bruikbaar...
... Meer weergeven
10-11-2022
10:14
Beste, Heb thuis een accespoint van Telenet welke is ingesteld op 2.4ghz only om dekking te hebben achteraan appartement. Als ik kabel die in AP zit rechtstreeks in laptop steek heb ik max snelheid + 500mbit/sec maar met wifi 2.4ghz max +- 50 mbit/sec (laptop naast Ap!). Heb al alles geprobeerd, kanalen enz maar steeds maar max 50mbit/sec! Is reeds langer een probleem maar ben nog eens op zoek naar een oplossing..... Misschien zelf een AP kopen? Heb hier bij de Netweters iets gelezen van een Telenet Mesh systeem maar deze kan je blijkbaar niet bestellen.... Gebruik AP vooral voor Smart Home toestellen maar sinds enige tijd ook voor mijn dochter al haar toestellen, PlayStation, Laptop, Netflix enz en dan is 50mbit/sec wel een "bottleneck" zeker gezien de afstand naar haar kamer.... Alvast bedankt voor de reacties, Sven
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
access point
06-11-2022
23:04
Heb alle HDMI aansluitingen geprobeerd en geen resultaat... Gebruik de HDMI niet om soundbar aan te sturen, alleen tv box naar tv...
... Meer weergeven
06-11-2022
23:02
Heb meegeleverde kabel gebruikt...heb ondertussen andere kabel geprobeerd en zelfde resultaat, geen geluid op setting auto of 4k
... Meer weergeven
04-11-2022
20:11
Getest alleen tv en ook geen geluid. Tv is HDMI 2.1 dus dat moet ik zijn, is recente tv... You tube en Netflix kijk ik steeds rechtstreeks op de tv.
... Meer weergeven
04-11-2022
17:56
Hey Santa, Heb de HDMI in alle aansluitingen geprobeerd en nog steeds geen geluid bij auto of 4K.... Het is zelfs zo dat in HDMI 1 ik geen 4k optie zie staan in mijn Tv Box...🤔 Ik zou graag de setting willen veranderen, maar zonder geluid heeft dat natuurlijk geen zin.... Ik zou graag weten waarom er geen geluid is op deze settings, misschien een slechte HDMI kabel of ergens een verkeerde setting op Tv..? Sven
... Meer weergeven
- Tags:
- tv box
04-11-2022
16:25
Hallo,
Heb een nieuwe TV Box aangesloten met de meegeleverde kabels en als ik de beeldinstellingen op auto of 4K zet heb ik geen geluid....
HDMI zit in HDMI/ARC ingang..heb andere HDMI aansluitingen geprobeerd maar zelfde resultaat.
Heb een Samsung qe55q85ralxxn met een soundbar van Samsung en alle instellingen staan goed.
Als ik de beeldinstellingen op 1080p of 1080i zet werkt geluid wel perfect.
Doe ik iets verkeerd? Tv is 4K dus deze moet het wel aankunnen denk ik...
Ook wat als ik toch opteer voor 1080, wat is dan de beste instelling 1080p of 1080i?
Alvast bedankt voor de hulp.
Sven
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: TV Box geen geluid
... Meer weergeven
01-03-2022
09:35
Patrick, Heb het in de whatsapp groep gevraagd en kreeg volgend antwoord, Dag Sven, je hoeft je geen zorgen te maken, dit is namelijk de bedoeling. Sinds de laatste update zijn veel van deze meldingen niet langer zichtbaar, omdat hier eigenlijk niet echt een nut voor was. Debeveiliging werkt nog steeds op en top! 😉 Claudio [28/2 20:29] Sven Kemp: Welke meldingen worden dan nog getoond...heb phishing test gedaan en inderdaad deze wordt door de routersoftware geblokkeerd maar ook daarvan geen melding... [28/2 20:45] Telenet: Dat is een zeer goed voorbeeld, Sven, dit is een melding die eigenlijk geen nut heeft, want zo zijn er 1000den op een dag, en deze worden toch altijd tegengehouden door de software. Helaas kan ik niet direct een voorbeeld geven van wat er wel op zou komen, aangezien dit vooral ernsigere en minder voorkomende dingen zullen zijn. Claudio Beetje raar, Apple wel meldingen Android geen meldingen Als het de bedoeling is waarom dan nog een meldingen scherm in de app.....en waarom Apple wel.... Wat betreft de phising website test, zo zijn er volgens mij geen duizenden per dag anders was surfen onmogelijk! Wie komt er duizenden keer per dag op een phising website? Ze kunnen ook geen voorbeeld geven van wat er dan wel als melding word weergegeven?! Beetje ontwijkende antwoorden zonder veel kennis van zaken gegeven.... Lig er nu niet echt wakker, van maar ben niet echt tevreden met de gegeven antwoorden. Zou toch graag kunnen zien wat deze software blokkeert. Werkte daarvoor wel steeds correct.... groetjes, Sven
... Meer weergeven
28-02-2022
19:55
Heb probleem op Play store gezet. Hoe kan ik via Whatsapp contact opnemen?
... Meer weergeven
28-02-2022
19:46
Patrick, Bedankt voor je reacties, even afwachten op een update van de app of Android dan. Bedankt, Sven
... Meer weergeven
28-02-2022
19:36
Patrick, De app is inderdaad op een Android tablet geïnstalleerd... Op mijn Android telefoon eveneens geen meldingen.. Groetjes, Sven
... Meer weergeven
26-02-2022
14:40
Patrick, Bedankt voor je reactie. Bij mijn vorig abbo met safespot waren er bijna dagelijks meldingen en nu na veranderen abbo en herinstallatie safespot op router (is 2x herstart na activeren safespot in mijn Telenet) geen meldingen meer... Misschien nog een paar dagen wachten, maar zou me verbazen dat er na vier dagen nog geen "aanvallen" zijn geweest. Groetjes, Sven
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 15-04-2022 15:52 | |
1 | 24-10-2018 13:24 |