Leuk initiatief om de opmerkingen even te bundelen @m-jan20. Mogelijks haal ik zaken aan die nog meer op het forum voorkomen, maar dan zie ik graag waar ik er meer over kan lezen. Een van de belangrijkste opmerkingen die ik bij aanvang van de testperiode heb gemeld, is volgende: Ik heb een basic abonnement als alleenstaande. Dit maakt dat ik ook niet onbeperkt aan hoge snelheid surf. Bij aanvang van de testperiode merkte ik op dat mijn verbruik exponentieel steeg, zonder dat ik meer verbruikte dan voorheen. Bleek dat het herbekijken van opnames op dat moment internet verbruikte. Voor mij niet zo evident, want na anderhalve week in nieuw verbruik, kreeg ik al melding dat ik aan lage snelheid verder surfte. Ik heb het gevoel dat ik nu ook sneller over mijn verbruik zit, terwijl ik niet meer doe dan anders. Geen idee of dit nog steeds een probleem vormt bij anderen? Wanneer ik aan trage snelheid surf, kan ik geen opnames meer bekijken, maar ook geen series/films uit de TV-theek halen. Ik begrijp dat ik surf aan een lagere snelheid wanneer ik dit zélf in de hand heb gewerkt (wat ik al in vraag stel, maar oké, dat terzijde), maar dat reeds opgenomen zaken niet kunnen afgespeeld worden hierdoor, lijkt mij een issue dat dient verholpen worden. Je haalt zelf de werking van de apps Netflix en YouTube aan, ook bij mij werken deze allesbehalve optimaal. Ik gebruik nog meer mijn Chromecast dan dat ik via de nieuwe digicorder naar deze apps kan gaan. Vaak blijft het laden, krijg ik een zwart scherm of gebeurt er niets nadat dit werd aangeduid. Opnames moeten bufferen + Foutmeldingen bij afspelen Terugkijk-TV of TV-Theek Dit is ook een aanhoudend issue bij mij. Dit vaak in het kader van "het surfen aan lage snelheid", maar ook buiten dit gegeven. De Yelo-app wordt door mij gemist.
... Meer weergeven