dc2920
Freshman Weetjesweter
dc2920
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-12-2022
11:31
|
Lid sinds: 10-11-2018
Datum laatste bezoek: 04-12-2022 11:31
Ranking
Freshman Weetjesweter
02-12-2019
10:58
@louishufk wat mij het meeste stoort is dat men het bij telenet blijkbaar normaal vindt dat men mensen laat betalen om een tv-box af te halen die niet volledig bedrijfsklaar is. Mijn "geduld hebben" begon al toen ik een nieuwe 4K tv probeerde te laten functioneren met de digicorder. Via-via moet ik dan constateren dat ik een nieuwe tv van +1000 Euro enkel kan gebruiken als een "simpele" HD-tv omdat de digicorder geen 4K ondersteunt. En dat terwijl dat bedrijf voor zijn klanten,met een digicorder, 4K tv's verkoopt tegen verminderde prijzen. Als ik dan telenet contacteer, doet men eerst nog of hun neus bloedt en laat men mij een half uur testjes uitvoeren om dan te constateren dat de digicorder effectief niet 4K-klaar is. Men raadt mij dan doodleuk aan om de instellingen van de tv gewoon op HD-kwaliteit terug te plaatsen. M.a.w. ik had dan evengoed mijn oude tv kunnen behouden. Als 2de oplossing zegt men mij dat ik in mijn geval (???!!!) een tv-box mag afhalen. Maar dan wel mits betaling van 35 Euro. Kortom, een hoogtechnologisch telecom-bedrijf van die omvang loopt achter de feiten van de technologie aan. Wanneer je dan met de tv box een aantal toestellen wil registreren om telenettv te bekijken, blijkt dat je geen enkel cookie op die toestellen mag verwijderen of je hebt na een week al je toegestane limiet van te registreren toestellen bereikt en je kan dan bijna 3 maanden wachten om er eentje uit te gooien en opnieuw te beginnen. Dus langs de ene kant drukt men erop om toestellen regelmatig te checken op malware, virussen, ... en langs de andere kant is hun systeem daarop niet voorzien en moet ik kiezen tussen veiligheid en "flexibel" tv-kijken. Het komt er eigenlijk op neer dat ik maandelijks een behoorlijke som betaal voor hun diensten, maar dat die diensten totaal niet klantvriendelijk zijn. En bij telenet weet men dat, maar het zijn blijkbaar enkel ambetante mensen die daar iets over zeggen. En voor ik het geijkte antwoord krijg: Overstappen naar de concurrentie is geen optie. Ik wil gewoon waar ik voor betaal zonder dat ik mij moet opwinden over de kwaliteit van het product.
... Meer weergeven
28-07-2019
12:56
Het is altijd aan te raden om geen batterijen te mengen. Als je dat toch doet, zorg er wel voor dat ze allen een zelfde ampèrage leveren. Reeds gebruikte batterijen mengen met nieuwe is eveneens af te raden.
... Meer weergeven
26-04-2019
13:17
@fieldoxide, top! Merci om even terug te koppelen.
Nu dat we commercieel gelanceerd zijn, kan je inderdaad met een defecte TV-box ook in een Telenet center of shop terecht. Tijdens de test periode verliep alles steeds via een technicus, omdat er toen nog geen voorraad in de winkelpunten aanwezig was.
... Meer weergeven
22-04-2019
11:37
@MarcN Veiligheidskopieën maken is OK. Maar oplossingen zoeken om fouten bij Telenet op te lossen is er een beetje over. Die fouten mogen gewoon niet gemaakt worden en dan is er geen noodoplossing nodig. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan dat er fouten gemaakt worden, we zijn tenslotte toch mensen. Groeten
... Meer weergeven
26-01-2019
11:53
Bij de VRT hebben ze soms wel wat last met getallen, komma's en eenheden. Misschien is dit ook weer zoiets. Groeten
... Meer weergeven
25-01-2019
15:27
Suzy , bedankt voor feedback. Zal mijn bericht terug inbrengen, zie niks staan als draft. gr Dirk
... Meer weergeven
16-11-2018
07:22
TV-Box werkt terug normaal. Gisterenavond nogmaals helpcentrum gebeld , en de medewerker melde me dat probleem nog steeds in onderzoek was door TV-Box team...... Medewerker attent op gemaakt dat 6 dagen toch wel te veel is. Medewerker heeft dan toch beginnen graven in de communicatie en zijn documentatie , en heeft vervolgens een "herinstallatie" gedaan van vanop afstand. Na deze aktie , TV-Box terug normaal werkende. Bijkomend de info gekregen voor de "herinstallatie" door de methode met de 3 knoppen voor het geval dit nogmaals nodig zou zijn in de toekomst. Waarom Telenet na 6 dagen de aktie van "herinstallatie" niet zelf heeft aangeboden mag Joost weten, m.i. tijd genoeg gehad om technisch probleem in de achtergrond te onderzoeken.
... Meer weergeven
Berichten die dc2920 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 22-04-2019 09:18 | |
1 | 21-04-2019 01:19 | |
1 | 26-01-2019 11:37 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig