Ik zal dan waarschijnlijk altijd pech hebben met PostNL, want het is zeker al de 2e keer dat de chauffeur aftekent en het pakket gewoon achterlaat. Over laattijdige leveringen spreek ik me hier niet uit, want dit kan altijd voorvallen. Maar komaan we zijn 2019, en leveringen gebeuren nog altijd precies als 10 jaar geleden. Tegenwoordig kunnen we alles tracken, en preciezer het leveringswindow bepalen, maar toch gebeurt dit niet. Dat verbaasd me. Maar de nonchalance waarmee de bezorgers te werk gaan tart soms wel echt alle verbeelding, en dat is niet alleen bij PostNL. Toevallig deze week ook een slechte ervaring met GLS. Pakket is afgeleverd bij buur x (voornaam van de buur). Alleen ik ken niet iedereen in onze straat bij voornaam, dus ik heb geen idee waar het pakket afgeleverd is. Men had op zijn minst het huisnummer er ook kunnen bij vermelden... De bezorgers kan het allemaal niet veel schelen.... ze laten ze liever gewoon achter dan dat ze ze naar een afhaalpunt moeten brengen. En dan zijn ze verbaasd dat er zoveel pakjes verdwijnen....
... Meer weergeven