Bij mijn 81 jarige vader werd er vorige week door Telenet een nieuwe installatie geplaatst. Modem, digicorder en powerlines waren nog van het oude model en dienden vervangen te worden. Eerst had hij gekozen voor de nieuwe 4K TV box maar omdat dat mijn vader geen internet heeft was dit helaas niet mogelijk. Dus gekozen voor het recentste AD2200 digicorder model. Tot zover alles goed. Toen de technieker de deur uit was begon mijn vader een paar testjes te doen en bleek dat hij maar een 4 tal zenders kon ontvangen. De volgende dag heb ik ongeveer een half uur met TN aan de de telefoon gehangen en hebben ze het uiteindelijk in orde gekregen. Bleek nadien een registratie probleem te zijn. Om een lang verhaal kort te maken kan de tv gids maar 2 dagen verder en is er dus geen interactiviteit. 😞 Wat heb ik ondertussen ondernomen: modem, powerlines & digicorder voor een 10 tal minuten van de stroom gehaald maar dit leverde niks op. De 3 lampjes branden op beide powerlines.... Mogelijks nog een probleem bij Telenet?
... Meer weergeven