FlipperM
Freshman Beetjesweter
FlipperM
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
13-03-2023
20:14
|
Lid sinds: 29-03-2020
Datum laatste bezoek: 13-03-2023 20:14
Ranking
Freshman Beetjesweter
13-03-2023
18:44
1
Ik heb dit gemeld naar de ombudsmantelecom-dienst. Sinds vorige week herken ik dit probleem bijna elke dag. Ook wanneer er met 100% zekerheid maar via één GOOGLE-TV Telenet-TV app toestel gekeken wordt, kreeg ik deze melding. Enkele bedenkingen - Tot enkele maanden hadden we een Whoppa abonnement. Nu WIGO genoemd. Ik had toen ergens gelezen dat er maximaal 5 schermen ondersteund werden via de Yelo of Telenet-TV app. - Dit leek mij een aanvaardbare beperking. Ik heb op elke slaapkamer een GoogleTV geinstalleerd. Iedereen in het huishouden kan via Google-TV en deze APP nu ook naar zijn eigen TV kijken. In de living kijken wij nu ook via deze APP op een GOOGLE-TV. Het handige hieraan is het gebruik van slechts één afstandsbediening en toegang tot alle apps. In de praktijk gebruiken we al enkele maanden die verplicht te huren TV-box niet meer. - Sinds Oktober, hadden we een upgrade genomen naar One(up) => De bedoeling was om naar 1GB netwerk te kunnen omschakelen. Andere klacht : Tot op heden hebben we nog steeds geen nieuwe modem ontvangen. In de praktijk kon iedereen in het huishouden blijven kijken via de Telenet TV-app. - Sinds vorige week zijn de problemen begonnen. Op een avond kwam die bewuste melding op het enige toestel waar we TV keken. Toen las ik op de website van Telenet het volgende bericht: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe Blijkbaar is een upgrade naar One(up) een downgrade van het aantal TV-schermen 😞 Aangezien ik maar één GSM abonnement in mijn One(up) heb, ben ik nu beperkt tot maximaal 2 TV-schermen. Het opvragen van de geregistreerde toestellen is ook niet meer beschikbaar. Het is dus onmogelijk te achterhalen waar en welk toestel volgens Telenet nog actief is. Ik wou hierover een klacht indienen. - Via e-mail / web-formulier kan dit ook niet meer. volgens de WEB-site moet je telefonisch contact opnemen - Via de telefoon lijkt dit onmogelijk. enkel tijdens kantoor uren van 10u00 tot 16u00 ! - Dan maar via de ombudsmantelecom-dienst een klacht laten registreren. Ondertussen ben ik nu terug verplicht om via die TV-box naar TV te kijken en de kinderen uit te leggen dat ze bij onze in de zetel mogen komen meekijken 😉
... Meer weergeven
Berichten die FlipperM geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 13-03-2023 18:44 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig