over de onkunde van de klantendienst ben ik het HELEMAAL met je eens... sedert wij verhuisd zijn in sept 2019 (komende van het Antwerpse naar Eindhout), en op ons nieuw adres direkt een CV8560E met wifi kregen, was de stabiele verbinding van internet (wij hebben enkel internet connectie) ver te zoeken....ik sluit hierbij een screenshot van afgelopen dagen bij. Vanaf november 2019 telkens met klantendienst gebeld, en zij "checken" dan de lijn... wel beetje eenzijdig, want dat is enkel tot aan de modem/router bij de klant thuis... Het heeft dan nog moeten duren tot februari 2020, alvorens er een technieker langskwam, niets speciaals opmerkte (ondanks de aanhoudende connectie falingen!), en dan heb ik moeten zeuren om een modem enkel te krijgen... dit was volgens hen niet mogelijk als particuliere klant (en terwijl ik dat op het vorige adres dus WEL had... de bekende zwarte docsis 3.0 modem only) Dus ik kreeg dan een modem/router zonder wifi... problemen bleven ... Eind april opnieuw gebeld, terug een technieker over de vloer, en die constateerde dat er buiten op straat een probleem moest zijn (mss ook omdat er blijkbaar nog andere telenetklanten in onze straat intussen problemen ondervonden...) Ik moest dan enkele dagen later bellen, hetgeen ik ook deed... en kreeg van de klantendienst te horen dat het dossier openstaat, maar er nog geen effectieve aktie werd ondernomen (door fluvius die de netbeheerder zijn)... Weekend van 10 mei 2020 bel ik nogmaals, sterk geirriteerd, terug naar klantendienst... nog steeds geen aktie in het veld ondernomen... boos en geirriteerd vraag ik of er niemand anders is die ik daarvoor kan bellen en op de vingers tikken???-> neen dus... probeer ff via sociale media... Ik dus direkt via FB telenet aangeschreven... daar krijg je dus wel antwoord van technieker...EN...die zei mij dat het dossier al opgelost is en gesloten werd op 27 APRIL 2020 !!!!... kunt ge uzelf wel afvragen hoe die interne communicatie ZO chaotisch moet zijn bij telenet !!! Op maandag 11mei zou er opnieuw technieker moeten komen, maar kreeg iets ervoor telefoon dat ze mij vanop afstand gingen helpen... resultaat = er zal toch technieker moeten komen... btw, het probleem de ganse tijd is, dat wij bijna nooit een programma (film, nieuws ea) ononderbroken konden bekijken...de speedtest laten zien hoe fluctuerend hun lijnen wel zijn... Op 12 mei eindelijk een (toffe) technieker... en eindresultaat is dat hij de modem/router 8560E docsis 3.1 terug heeft verwijderd, en ik een modem only (docsis 3.0) heb gekregen... ik werk namelijk ook met eigen router en AP's... Nu is de verbinding ietsjes beter, maar de stabiele verbinding is nog steeds niet aan de orde... Zie hierbij enkele screenshots, waarvan de eerste 2 voor de vervanging der modem zijn, en de 3de dus van 12 mei na vervanging door modem only... Is er iemand die mij enige zinnige uitleg kan geven dat wij geen stabiele internetverbinding hebben? De technieker van 12 mei, checkte de snelheid van de buitenlijn (dus zonder modem ertussen), en die kreeg amper 200 Mbs...
... Meer weergeven