Hoi iedereen, deze week was het weer zover...Alweer geen Smartservices meer op mijn Samsung tv. Geen Youtube, geen geen Netflix, geen webbrowser die werkt,... Het lijkt dat wanneer ik 80% van mijn internet opgebruikt heb dit probleem opduikt. Voor de rest heb ik er nooit problemen mee. De dag dat mijn Telenet teller op nul wordt gezet werkt alles opnieuw prima. En dit zonder ook maar 1 aanpassing te moeten doen op mijn tv, modem, etc...Ik heb in het verleden denk ik alles geprobeerd om dit op te lossen maar allemaal tevergeefs.DNS aanpassen, ip adres aanpassen, reset tv, stroomkabel uittrekken, modem heropstarten, tv rebooten, etc... De tv loopt telkens vast op ISP blocking en ik krijg foutcode 202. Volgens Samsung is het Telenet die zaken blokkeert op de modem maar Telenet meldde me dat er buiten een waarschuwing van verbruik niets geblokkeerd wordt. Gelukkig zit ik bijna nooit aan 80% verbruik dus heb ik dit probleem maar heel af en toe. Iemand een idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden en heeft iemand een oplossing ofzo?
... Meer weergeven