Nu dat de themazenders niet meer in Play/StreamZ zitten, moet ik deze niet meer. En ben ook niet zinnens om nogmaal 13 € meer op te hoesten om mijn themazenders te kunnen behouden via het veel duurdere Play More !! Wanneer ik via "Mijn Telenet" mijn abonnement proberen aan te passen (Play/StreamZ verwijderen), lukt dit niet en krijg ik volgende melding : "Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief." Denken ze nu werkelijk dat ze mij gaan kunnen overtuigen met hun telefoontje !? Heb ondertussen reeds een Abo genomen op Amazon Video Prime (gratis eerste 30 dagen en daarna maar 2,99 €/maand). Daar zal ik wel nog doucmentaires kunnen bekijken tegen een schappelijke prijs. Sorry Telenet, maar het is nu reeds de 2de maal dat jullie mij dit lappen met de themazenders, steeds maar in een ander pakker plaatsen en steeds maar de prijs verder opdrijven. Jammer, maar een citroen kan je niet blijvend uitpersen....de kruik gaat te water tot ze barst...awel nu is ze niet meer gebarsten maar gebroknen. BeyBye Play/StreamZ. Ondertussen geniet ik met volle teugen van AmazonPrime en wacht ik geduldig de komst af van DPlay (Discovery) België, die er normaal dit jaar nog aankomt !
... Meer weergeven