freelieke
Experienced Beetjesweter
freelieke
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-05-2022
19:45
|
Lid sinds: 21-09-2020
Datum laatste bezoek: 20-05-2022 19:45
Ranking
Experienced Beetjesweter
18-11-2020
15:10
Ik heb Play al opgezegd. Ik had die enkel voor de themazenders. StreamZ komt hier niet binnen. Ik overweeg Netfix te nemen ( daar worden wel nog documentaires getoond). Ik heb ondertussen een maand gratis gekeken naar Amazon Plus (voor een abo slechts 2,99/ maand). Ben eens benieuwd hoeveel mensen hun Play hebben opgezegd, maar ja...dat zullen we wel nooit te weten komen zeker !?
... Meer weergeven
16-10-2020
13:27
Als ze al een callcenter moeten inschakelen om nietszeggende, voorgekauwde antwoorden te formuleren, dan zullen er wel meer misnoegde Telenet-klanten zijn die hun themazenders zullen missen, dan de 1 % waarvan sprake door Telenet. Ze willen gewoon die StreamZ door onZ strot duwen. En denken zo op slag te kunnen uitpakken met 500.000 abonnees op StreamZ. Ben eens benieuwd hoeveel van die 500.000 (lees voormalige PLAY ) klanten zullen overblijven ? Durven ze deze cijfers openbaar maken ? Met nietszeggende procenten zwaaien en voorgekauwde antwoorden door callcenter-medewerkers die niet weten over wat ze bezig zijn, dit kan toch moeilijk een klantvriendelijke sevice genoemd worden ! Als ik tevens via "Mijn Telenet" mijn abonnement op Play/StreamZ wel opzeggen lukt dit niet en krijg ik volgend antwoord op het scherm : "Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief." Denken ze nu werkelijk dat ze mijn nog gaan kunnen overtuigen.
... Meer weergeven
16-10-2020
13:12
Nu dat de themazenders niet meer in Play/StreamZ zitten, moet ik deze niet meer. En ben ook niet zinnens om nogmaal 13 € meer op te hoesten om mijn themazenders te kunnen behouden via het veel duurdere Play More !! Wanneer ik via "Mijn Telenet" mijn abonnement proberen aan te passen (Play/StreamZ verwijderen), lukt dit niet en krijg ik volgende melding : "Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief." Denken ze nu werkelijk dat ze mij gaan kunnen overtuigen met hun telefoontje !? Heb ondertussen reeds een Abo genomen op Amazon Video Prime (gratis eerste 30 dagen en daarna maar 2,99 €/maand). Daar zal ik wel nog doucmentaires kunnen bekijken tegen een schappelijke prijs. Sorry Telenet, maar het is nu reeds de 2de maal dat jullie mij dit lappen met de themazenders, steeds maar in een ander pakker plaatsen en steeds maar de prijs verder opdrijven. Jammer, maar een citroen kan je niet blijvend uitpersen....de kruik gaat te water tot ze barst...awel nu is ze niet meer gebarsten maar gebroknen. BeyBye Play/StreamZ. Ondertussen geniet ik met volle teugen van AmazonPrime en wacht ik geduldig de komst af van DPlay (Discovery) België, die er normaal dit jaar nog aankomt !
... Meer weergeven
30-09-2020
11:17
1
Denken ze bij telenet nu echt dat we 24,95 € gaan afdokken voor Play More omdat de oude Vlaamse reeksen gaan te zien zijn, die al jaren op DVD bestaan en GRATIS op te halen en te bekijken zijn via elke zichzelf respecterende bibliotheek in Vlaanderen. Ik wil mijn themazenders terug aan een betaalbare prijs. Indien deze afzetterij behouden blijft zal mijn conclusie hou genomen zijn en verander is van provider. Als ik echt fims of series wil bekijken dan kan dit voor 5,99 €/maand via Amazon Prime wel doen ! Trouwens binnenkort gaat ook Dplay zijn opwachting maken in België, en dat weet Telenet en willen nu blijkbaar nog vlug, vlug zijn trouwe klanten uitpersen.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-09-2020 11:17 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig