@MarcVC Dat er bij zo een grote overschakeling problemen zijn, is iets wat op voorhand te verwachten valt. Dat in een aantal gevallen klanten verkeerd geïnformeerd worden is spijtig, maar in zo een grote aantallen zal dat altijd wel eens gebeuren. Veel kan ook afhangen van wat en hoe je iets vraagt. Ik weet het, dat zou niet mogen, maar dat is menselijk. Stel dat je zegt: Ik heb hier problemen met de signaalswitch en ik slaag er niet in mijn tv te laten zoeken naar de kanalen. Kan je me helpen. Op zulke vraag kan langs de andere kant gemakkelijk geantwoord worden: Sorry, neen, Telenet doet dat niet. Waarom dit antwoord? Omdat langs de kant van Telenet de vraag begrepen werd of Telenet uw TV zou komen afstellen voor het compact signaal. In deze interpretatie is het een correct antwoord. De medewerker van Telent zou ook kunnen antwoorden: Sorry neen, maar Telenet bied u een andere oplossing aan. Telenet komt een niet interactive decoder gratis installeren die u gedurende 1 jaar gratis huurt. In de plaats van de huur kan je de decoder ook kopen. Mogelijk antwoord de klant, dat die dat niet vraagt of wenst, zijn tv is maar een paar jaar oud en de klant heeft geen nood aan een extra toestel. Dit alleen maar om duidelijk te maken dat de vraagstelling van belang is. Als men niet voldoende weet is het altijd moeilijk om een goede vraag te stellen. Om deze reden heb ik u alle informatie aangereikt. Als Telenet op een vraag zoals: Mijn tv toestel is niet geschikt voor de signaal switch, ik had dus graag dat Telenet een niet interactieve decoder komt installeren. Kan hiervoor een afspraak gemaakt worden. Als je dan nog het antwoord krijgt dat Telenet dit niet doet. Dan is er een serieus probleem.
... Meer weergeven