@d4e666 Om te vermijden je nutteloze dingen te laten doen: wat heb je al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Ik zie twee mogelijk potentiële bronnen van je probleem: je smartphone je Wifi verbinding Je schrijft sinds je een nieuwe modem hebt. Heb je na installatie van je nieuwe modem heet SSID en wachtwoord van die nieuwe modem ingesteld op je smartphone? Mogelijk is dat het probleem. Bij de opstart heeft je nieuwe modem inderdaad een ander SSID (hetgeen op de bijhorende plakkers staat), maar na connectie met Telenet, een minuut of twee later doorgaans heeft je modem de instellingen gekregen van je vorige modem. Dus als je het SSID en wachtwoord aangepast hebt in je smartphone, moet je dat terug instellen op je oude. Ik weet niets over jouw installatie, maar stel dat je naast je modem nog één of meerder andere access points hebt (Wifi powerlines, Acccess point, ...) Dan kan je mogelijk een slechte wifi verbinding hebben omdat je te ver afzit van het punt waarmee je verbind. Wat heet eerste punt betreft. Toevalling kan er ook een defect zijn aan de Wifi van je smartphone (wetten van Murphy 🙄). Wat je voorhebt is niet noodzakelijk een gevolg van de verandering (van modem).
... Meer weergeven