Sters
Freshman Weetjesweter
Sters
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
25-12-2024
11:20
|
Lid sinds: 12-01-2022
Datum laatste bezoek: 25-12-2024 11:20
Ranking
Freshman Weetjesweter
25-12-2024
10:20
1
dit topic mag dicht. heb niet verder naar een oplossing gezocht. Mijn issue was niet de mesh zelf maar de lan kabel in de mesh dat doorgepatched was naar een switch/hub in de gaming kamer...deze gaf niets. Heb uiteindelijk de mesh stekker standalone in de gang geplaatst en de lan kabel in de gaming kamer terug rechtstreeks op de switch/hub. Zoon kan gamen en de mesh geeft goede wifi in de omringende slaapkamers. Wij kunnen vereder 🙂 prettige kerst!
... Meer weergeven
17-12-2024
11:28
Een drietal weken hebben we enorm last van wifi dat er af en toe uit valt, soms maar weinig ook de LAN. Ongeveer dezelfde periode gestart als de update problemen waar toen het telefonie netwerk issues had...maar kan toeval zijn en totaal niets mee te maken hebben. Dit in Nijlen. Bij familie bezoek in Zoersel hebben twee verschillende huishoudens hetzelfde issue gemeld. Exact hetzelfde probleem, exact rond dezelde periode.
Als je even informeert op facebook via een "je bent van..." dan krijg je effectief dezelfde symptomen en periode. Maar natuurlijk als je op internet zoekt naar een hoestvalling heb je meteen kanker :-).
Dus, Telenet helpdesk had inderdaad ook storingen op de modem gezien. Alle trukjes van herstart en reset hielpen niet. Vandaag is er een technieker geweest en heeft de witte modem vervangen door een nieuwe zwarte. Ook hebben we de powerline er tussen uitgehaald en een mesh gestoken. Nu hoop ik dat de wifi issues zullen verdwijnen. Echter heb ik nu mijn twijfels over de mesh. Het lijkt er op dat de wifi daar toch wat lastig doet. Ook is hij verbonden op een LAN kabel en dan doorgeptached naar een switch voor in de gaming kamer van de zoon. Nu bij testen heeft de zoon geen LAN verbinding op zijn pc...de lichtjes branden wel allemaal , maar niets...weinig tijd om te testen want dat jong geval wil gamen 🙂 Dus heb ik de LAN kabel van de mesh gehaald en terug rechtstreeks in de switch...hij kan verder...eens hij weg is ga ik de mesh eens verder testen. Maar is er een app of tool om de kwaliteit te meten van de Mesh zelf? het gewoon doorpatchen naar een switch zou toch moeten werken?
Ik zie nu net in de my telenet app "bedroom offline" dat is de mesh, die steekt gewoon in de stekker. mmmhhhh - hij zat op een stekkerdoos en heb hem uitgetrokken en rechtstreeks in stopcontact aangesloten en nu krijg ik "online". Straks de zoon uit zijn Fortnite halen en wat testen doen. Tips welkom!
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Mesh testen?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
router
-
switch
-
WiFi valt weg
-
WiFi-booster
12-01-2022
16:32
Duidelijk, hartelijk dank voor je tijd. Ik bekijk dit verder met Telenet.
... Meer weergeven
12-01-2022
16:27
neen, ik heb de oude HD Digicorder DC-AD2200. Waarom is dat gerelateerd als het om een app gaat op een smart tv? Precies omdat het om een TELENET TV app gaat en niet de yelo play? Want met Yelo kan ik op elk device (buiten deze TV natuurlijk) kijken.
... Meer weergeven
12-01-2022
16:13
dat staat in mijn oorspronkelijke bericht. Als je nu zou doorklikken op mijn tv om een programma te zien dan krijg je daar een login logo, als je op login klikt dan krijg je een QR code of een QR link. Deze QR scan ik met mijn gsm (heb ook al de link getest op gsm en computer) Dan moet ik mijn username en paswoord intijpen van telenet en dan krijg ik de melding "oeps aanmelden mislukt, niet zeker of je de juiste tv app gebruikt?" en een link. Als ik op de link klik vraagt hij naar de digicorder.
... Meer weergeven
12-01-2022
15:57
de diagnostics test zit in de telenet app zelf.... Zoals je kan zien op de foto's heb ik wel degelijk een app (telenet-tv app) op mijn tv staan, ik kan daar browsen en de diagnostics doen. Enkel als ik een programma wil bekijken moet ik mij aanmelden met mijn account en dan krijg ik de "oeps" melding
... Meer weergeven
12-01-2022
15:44
sorry, de TELENET TV app is geïnstalleerd; ik kan browsen, settings nakijken, de wifi test doen, ik kan enkel niet aanmelden. En staat los van de digicorder. Dit is een smart tv die enkel verbonden is met wifi, waar je dus ook de netflix app, youtube app enz... kan op installeren.
... Meer weergeven
12-01-2022
10:35
Hallo, ik heb een Toshiba 50UA2063 gekocht en heb daar de yelo play app op geïnstalleerd.
Dan krijg ik een QR code om aan te melden. Ook al gebruik ik de QR code of de url, ik krijg op mijn gsm (waar ik probeer aan te melden) de error "oeps aanmelden mislukt, niet zeker of je de juiste tv app gebruikt?" en een link. Als ik op de link klik vraagt hij naar de digicorder.
Maar dit is een tweede toestel, die is geconnecteerd met wifi. Ik heb zelf de wifi test gedaan in de app waar ik ook alle previews van programma's kan zien. Enkel het aanmelden mislukt. Ook stond er een link van telenet.be/androidtv, maar ook deze link geeft een error (pagina bestaat niet) Heb ook de telenet flow app geinstalleerd, maar daar ook hetzelfde issue.
Iemand een idee?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Yelo TV APP op Smart TV
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV Yelo-app
Berichten die Sters geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
3 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-12-2024 10:20 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
497 | 25-12-2024 10:20 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig