Beantwoorden
Sters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet

Hallo, ik heb een Toshiba 50UA2063 gekocht en heb daar de yelo play app op geïnstalleerd.

Dan krijg ik een QR code om aan te melden.
Ook al gebruik ik de QR code of de url, ik krijg op mijn gsm (waar ik probeer aan te melden) de error "oeps aanmelden mislukt, niet zeker of je de juiste tv app gebruikt?" en een link. Als ik op de link klik vraagt hij naar de digicorder.

Maar dit is een tweede toestel, die is geconnecteerd met wifi.
Ik heb zelf de wifi test gedaan in de app waar ik ook alle previews van programma's kan zien.
Enkel het aanmelden mislukt.
Ook stond er een link van telenet.be/androidtv, maar ook deze link geeft een error (pagina bestaat niet)
Heb ook de telenet flow app geinstalleerd, maar daar ook hetzelfde issue.

Iemand een idee?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Yelo TV APP op Smart TV

0 Likes
19 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet

@pitchie 

 

Dat je met een digicorder/box enkel Yelo app hebt en dat deze niet op een smart TV werkt heeft twee redenen:

  1. Je kan het laten werken met een chromecast, er is dus een work-around
  2. Het is de bedoeling dat op termijn de digicorders eruit gaan en iedereen op de TV-Box overstapt. "Een overstap aanmoedigen" zou je het kunnen noemen.

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Vickus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet

Ik sta op het punt een smart tv te kopen. Android systeem lijkt mij best. Maar is er nog nieuws van bovenstaande? Kan ik de yelo tv app installeren of moet ik echt gaan chromecasten vanaf mijn gsm?

Spoiler
 
0 Likes
Ex-Netweter
 

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet

Nee hoor, dat kan nog altijd niet. De reden? Er is er volgens mij helemaal geen, behalve dat ze die verschrikkelijke TV boxen willen verhuren.

 

Ik heb mijn Digibox al een tijd geleden terug ingeleverd, werk nu met een CAM rechtstreeks in de TV, en ik kan GEEN ENKELE van de DRIE (3) Telenet apps installeren op mijn Android TV. Het enige dat ik kan doen is casten vanaf een Android of Apple device. Makes no sense, maar binnenkort staat hier een antwoord van een Telenet shill dat het over "afwijkende achterliggende systemen" gaat die het onmogelijke maken. Sure, sure 🙄

 

Het is een rommelboel daar bij Telenet. Maak één app, en zorg dat mensen die zowel internet als TV hebben die tenminste kunnen installeren op een Android device zoals een Android TV of een NVIDIA Shield. Dat lijkt me een absoluut minimum aan service, maar voor Telenet blijkbaar te veel.

0 Likes
Vickus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet

Bedankt voor je antwoord. 

Voorlopig cast ik vanaf mijn Android telefoon, en ik zal dan ook mijn digicorder maar gaan inwisselen voor een box zeker?

Benieuwd wat de verschillen zijn tussen een digicorder en box

 

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Aanmelden op Yelo TV APP op Smart TV lukt niet


@Vickus  schreef:

Voorlopig cast ik vanaf mijn Android telefoon, en ik zal dan ook mijn digicorder maar gaan inwisselen voor een box zeker?


Er zijn hier nog mensen die hun digicorder ingewisseld hebben voor een TV-Box, en dan spijt hebben dat ze al hun opnames kwijt zijn.

TIP: hou je digicorder voorlopig nog thuis. Je hebt 30 dagen tijd om je oude opnames te bekijken voor dat je die moet inleveren!