24613
netweters
|
151195
antwoorden
|
20572
vragen
|
Hallo, ik heb een Toshiba 50UA2063 gekocht en heb daar de yelo play app op geïnstalleerd.
Dan krijg ik een QR code om aan te melden.
Ook al gebruik ik de QR code of de url, ik krijg op mijn gsm (waar ik probeer aan te melden) de error "oeps aanmelden mislukt, niet zeker of je de juiste tv app gebruikt?" en een link. Als ik op de link klik vraagt hij naar de digicorder.
Maar dit is een tweede toestel, die is geconnecteerd met wifi.
Ik heb zelf de wifi test gedaan in de app waar ik ook alle previews van programma's kan zien.
Enkel het aanmelden mislukt.
Ook stond er een link van telenet.be/androidtv, maar ook deze link geeft een error (pagina bestaat niet)
Heb ook de telenet flow app geinstalleerd, maar daar ook hetzelfde issue.
Iemand een idee?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Yelo TV APP op Smart TV
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke Telenet decoder heb je?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/
ik heb net hetzelfde voor vandaag: ik bel naar telenet en daar zegt men mij dat dit sinds 19 november al een probleem is en dat geen enkele android tv sinds update meer zou werken voor telenet en dat er nog steeds geen oplossing is
heel vervelend dus als iemand toch een oplossing kent?
@Ex-Netweter
HD Digicorder DC-AD2200
@Sters schreef:
@Ex-Netweter
HD Digicorder DC-AD2200
Hey @Sters als je gebruik maakt van een digicorder kan je enkel gebruik maken van de Yelo Play-app. Niet van de Telenet TV-app of van de Telenet Flow TV-app. Het is nog niet mogelijk om Yelo Play te installeren op een smart TV. Je kan bijvoorbeeld wel gebruik maken van een chromecast hiervoor.
sorry, de TELENET TV app is geïnstalleerd; ik kan browsen, settings nakijken, de wifi test doen, ik kan enkel niet aanmelden.
En staat los van de digicorder. Dit is een smart tv die enkel verbonden is met wifi, waar je dus ook de netflix app, youtube app enz... kan op installeren.
de diagnostics test zit in de telenet app zelf....
Zoals je kan zien op de foto's heb ik wel degelijk een app (telenet-tv app) op mijn tv staan, ik kan daar browsen en de diagnostics doen.
Enkel als ik een programma wil bekijken moet ik mij aanmelden met mijn account en dan krijg ik de "oeps" melding
Je bedoeld dus dat je een connectie test kan doen of je verbonden bent met het internet maar dat is totaal iets anders als een wifi test hé. Gebruik dus altijd de juiste en correcte benamingen als je iets wil mee geven want anders kan het verkeerd opgepakt worden. Een wifi test kan je doen via de Telenet app om te zien of je wifi nog goed en correct is.
Dat gezegd hebbende , ik zie de oeps melding nu toch niet staan ?
dat staat in mijn oorspronkelijke bericht.
Als je nu zou doorklikken op mijn tv om een programma te zien dan krijg je daar een login logo, als je op login klikt dan krijg je een QR code of een QR link.
Deze QR scan ik met mijn gsm (heb ook al de link getest op gsm en computer)
Dan moet ik mijn username en paswoord intijpen van telenet en dan krijg ik de melding
"oeps aanmelden mislukt, niet zeker of je de juiste tv app gebruikt?" en een link. Als ik op de link klik vraagt hij naar de digicorder.
neen, ik heb de oude HD Digicorder DC-AD2200.
Waarom is dat gerelateerd als het om een app gaat op een smart tv?
Precies omdat het om een TELENET TV app gaat en niet de yelo play?
Want met Yelo kan ik op elk device (buiten deze TV natuurlijk) kijken.
De Telenet tv app is enkel te gebruiken voor wie de tv box heeft.
De Yelo app is te gebruiken voor diegene die een digicorder hebben.
Dus daarom kan je niet inloggen op Telenet tv app en kan je dus enkel gebruik maken van de Yelo app.
Duidelijk, hartelijk dank voor je tijd. Ik bekijk dit verder met Telenet.
chromecast gebruiken lukt idd maar dat zou niet de bedoeling mogen zijn dat je via een ander toestel moet gaan. waarom is yelo play niet beschikbaar voor een androidtv?
want de apps die ik installeerde op die smarttv heten yelo play en dan had je ook yelo play flow. Niets werkt