Op 13/10/22 werd onze "HD Digicorder DC-AD2200" vervangen door een "TV-box".
Vanaf de eerste dag hadden wij problemen met "Terugkijk TV".
We hadden onder andere continu de volgende error-codes: CS2212 en CS2512.
(we hadden echter geen problemen met real-time TV of Netflix)
De "TV-box" was verbonden met de modem via een Devolo-Powerline "dLAN 1200+ WiFi ac".
Na verloop van tijd (ik vermoed met versie 4.44) veranderden de symptomen:
Geluid viel even weg, maar beeld liep door
Beeld bevroor even, maar geluid liep door
Boodschap "Aan het bufferen …"
Error code CS2505
Allemaal zeer frustrerend.
Tot we op 20/01/23 onze bestaande Devolo-Powerline vervingen door een Telenet-Powerline.
Sedertdien hebben wij geen problemen meer.
Nog iemand die een gelijkaardige ervaring heeft?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Positieve ervaring met de Telenet-Powerline
... Meer weergeven