Darks
Experienced Beetjesweter
Darks
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-02-2024
18:50
|
Lid sinds: 21-10-2023
Datum laatste bezoek: 24-02-2024 18:50
Ranking
Experienced Beetjesweter
31-01-2024
16:04
1
Kijk je kabels eens na, klinkt precies als storing op de Coax? Diagnose in de instellingen van de Tv-box laten draaien, daar geeft hij de kwaliteit van het signaal aan. Maar ik vrees dat je voor een technische oplossing best eens met Telenet support belt.
... Meer weergeven
31-01-2024
14:49
1
Ik heb de laatste jaren alles wat uitgeprobeerd, maar ben uiteindelijk terug bij de Tv-box. Het kost mij 14 EUR meer t.o.v. het all-internet abonnement. Je moet voor jezelf uitmaken wat je kijkgedrag is en wat je ervoor wil betalen. Aparte apps zijn gratis, maar het is wat meer gedoe. Best gebruik je een stabiel platform zoals een Apple TV. Het is al veel gebeterd anno 2024, maar vroeger waren die apps nogal onbetrouwbaar. Tv flow lijkt me zo een beetje zonde van het geld. Je hebt niet de gehele tv-ervaring maar bent we nog altijd een bedrag aan het betalen. Hoe betrouwbaar die Telenet app tegenwoordig is, weet ik niet. Maar daar was vroeger ook wel wat over te doen. Ik ben misschien wat ouderwets maar ik scroll graag eens door de tv gids, zap graag eens door de kanalen, en als ik mijn kids in bed moet steken druk ik op pauze en kijk ik erna rustig verder, ook al is het een live programma. Komt daarbij dat de Tv-box eigenlijk best wel een degelijk, gebruiksvriendelijk product is. Na jaren bij Proximus weet ik dat het zeker veel erger kan 😂
... Meer weergeven
22-10-2023
09:24
Het 5 Ghz is zichtbaar op verschillende apparaten, dat is dan ook het enige. Het gaat om een Tapo C225 indoor camera.
... Meer weergeven
21-10-2023
22:05
Gegroet,
Een familielid kocht onlangs een indoor wifi-camera die enkel op 2.4 Ghz werkt en vroeg me om hulp met de configuratie. Het probleem: het toestel kan geen netwerk vinden.
'One wifi' is uitgeschakeld en zowel het 2.4 Ghz als 5 Ghz netwerk hebben een unieke naam. Beiden staan actief als 'zichtbaar'. Toch kan ik het 2.4 Ghz netwerk niet vinden (ook niet op een ander apparaat).
De setup bestaat uit een Telenet modem (witte kubus) en een Telenet acces point. Ook vlakbij de eigenlijke modem, geen spoor van het 2.4 Ghz netwerk. Ondanks dat in de 'mijn Telenet' instellingen ze actief staan bij zowel het tab modem als acces point.
Iemand een idee wat ik hier over het hoofd gezien heb? Alles herstarten is ook al meermaals gebeurd..
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: 2.4 Ghz netwerk blijft onzichtbaar
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
2.4 GHz
-
instellingen
Berichten die Darks geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 31-01-2024 14:49 | |
1 | 31-01-2024 16:04 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig