@MF Maar kan je geen enkele email versturen naar geen enkel email adres of zijn het enkel email adressen die eindigen op @telenet.be ? Want een account is heet wat anders dan een ontvanger natuurlijk. Want de foutmelding die je geeft duid er op dat er bij de uitgaande server instellingen de optie , verificatie , niet aangevinkt staat of dat er ergens een VPN actief is op die pc. Maar blacklisted kan ook zijn dat je bij Telenet op een 'zwarte' lijst staat wegens het versturen van spam. Nu niet te letterlijk denken oei dat doen we niet nee das waar maar soms kan dit voorkomen. Dan moet enkel Telenet dit achterliggend rechtzetten want dan zouden er dus zogezegd door een virus of zo mails verstuurd worden en dan heb ik het over honderden mails tegelijk. Dan ziet de server dit als spam en dan wordt het email adres voor uitgaand geblokkeerd. https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/storingen/e-mails-versturen-of-ontvangen-lukt-niet-met-telenet-webmail?multisolution_attribute=emails-versturen
... Meer weergeven