Beste, sorry voor mijn late reactie, maar heb problemen gehad wegens medische redenen dat ik niet eerder kon antwoorden, maar al deze miserie van Telenet had er ook mee te maken, helaas is er niks opgelost, Heb nogmaals meerdere keren telefonisch contact gehad met Telenet dienst, maar dat blijft maar duren en duren ze vinden ook geen onverwachte activiteiten, van de activatie sinds april met Safesurf, hebben ze kunnen terugvinden dat deze online via mail is gebeurt, en nog zit ik met de miserie dat ik op heden nog steeds Safepot niet kan beheren maar bij hun lijkt alles in orde te zijn , wat ik me opjut terwijl ik duidelijk zie op de app Safespot dat nu gebruikers al zelfs een naam hebben gekregen met toestel, bv: Samsung Z5 flip van Suzanne, IPhone 8 van ... en zo van elk toestel type...??? Hoe kan dat ik was in shock,zelfs mijn 2 tv boxen hebben een benaming gekregen wat wil dit zeggen dat de andere persoon nog controle heeft op mijn apos want hoe kan dat deze benamingen en de TOP moet nog komen::::Mijn TELENET TOESTELLEN STAAN ZELFS NIET MEER IN DE TELENET ZONE... ???? MAAR IN DE THUISZONE???? ALLEEN MIJN TELENET POD STAAT IN DE TELENET ZONE. Heb deze vermeld aan Telenet weer maar ze zien niks verdacht, dan hebben ze besloten om op afstand een weet ik veel hoe deze weer noemt een speciale Telenet Technieker mij laten bellen die meer in die assortiment gespecialiseerd is en die alles mee kan zien op hem zijn scherm wat er gebeurt met mijn smartfone en ook alles kan zien wat ik zie op mijn gsm. Wat was ik blij toen ik hoorde dat deze Technieker mij belde wist te zeggen dat hij kon zien dat er inderdaad de toestellen een benaming hadden, dat de telenet toestellen niet in de Telenet zone stonden, dus al wat verdacht was wat ik al veel keer had gemeld kon deze Technieker die mij heeft gebeld het ook kon zien ...hij probeerde via zijn PC de Telenet toestellen in de telenet zone te krijgen maar lukte niet, hij probeerde andere toestellen te verplaatsen lukte ook niet, hetzelfde probleem die ik ook had vermeld dat ik niks kon beheren.....na 2 sagen kreeg ik telefonisch contact met telenet Assistent die intern dit onderzoekte heel het probleem, ze vroeg of het opgelost was Nee zei ik, ben het beu en steeds andere personen aan de lijn als je naar Telenet belde enz... tot mijn verbazing wat Safepot betreft zag het bij hun normaal uit , wat betreft de telenet toestellen in de klanten zone en niet in de telenet zone kennen hun daar niet veel van hoe dat werkte ....??? Maak dit mee ik heb aangedrongen om een volledig controle bij mij thuis van se verbindingen want ik heb pas ontdekt dat mijn Pod van telenet plots bekabeld is en dit nooit was want deze kon ik gewoon draadloos verplaatsen in elk ruimte en vond het verdacht en heb weer gebeld dat ik mijn pod niet kon verbinden draadloos via de instellingen van tvbox... ze hebben dan uitgelegd hoe en was gelukt, Bij verbinding vond ik ook onder historische verbindingen daar stond mijn WiFi verbinding 10 x vermeld met elk een ander wachtwoord, heb deze meten screenshot gemaakt en afgeprint maar telenet gelooft het niet en zag niets via hun klanten zone, terwijl ik via WhatsApp alles had doorgestuurd...maar niets van antwoord of oplossing. 2 weken geleden heb ik aangedrongen dat ik dit niet meer aankan mijn gsm nog steeds niet kan beheren de apps telenet niet mails blijven weg ,duiken dan op, opeens zit mijn prullenbak vol mails enz... dus mijn mails worden gelezen en alles van bestanden ID kaarten, Bankkaarten, betaal apps zoals PayPal enz... een ramp NU heb ik een een andere modem ontvangen misschien dat dat het veroorzaakte, helaas geen oplossing weer gebeld vroeg voor Technieker zou mij 85 euro kosten om te komen zonder werkuren erbij die ik moest betalen,,,ja nee nee zo gaan we niet beginnen, jullie hebben deze fouten gemaakt door mijn Login gegevens aan te maken/ herstellen aan de persoon te geven die zich als mij voor deed en doet heb hun verwittigd dat ik bij elk activiteit op mijn abonnement persoonlijk een bevestiging wil hebben via sms alsook een telefonisch contact of ik degelijk iets aanpassen of aanvraag van diensten. Alsook de beveiliging vraag moeten stellen telefonisch dat ik alleen het antwoord weet. Dat is pas een beveiliging zo zou het moeten gaan. Heb dus na aandringen een technieker gehad 2 weken geleden heeft 15 min geweest heeft Noppes gedaan ales goed tralala...wat de POD betreft zei hij dat moet via coaxkabel dan heb je snelle en betere internet ik zei nee dat is zonder kabel geweest de POD en wil het dus draadloos met WiFi nee dat miet je zo laten... dat was het dan Heb ook een dossier gehad van GMD of zo had ik ingediend waar heel mijn historie staar wat betreft Telenet ergens had ik gelezen dat Telenet geen schuld treft als iemand van het gezin een aanpassing doet op diensten of abonnementen enz.... maar moet nog verder lezen het bundel zodus bij deze denk ik al voor 80% spijtig genoeg bij telenet weg te gaan naar ander operator.... Want na al mijn bewijzen en meldingen al bij al NOPPES. Betaal bijna 300 euro terwijl WiFi wegvalt ik niks kan beheren nee of weet iemand nog oplossing
... Meer weergeven