Ieder verhaal moet een einde kennen, liefst een happy end. Alles even op een rijtje. Na een eerder ongelukkig contact met de klantendienst van Telenet heb ik mij op 12/12 nog eens een half uurtje wachttijd geriskeerd met de klantendienst. Drie werf hoera, ik kreeg een medewerker aan de lijn die eveneens een probleem had met een verbinding te maken, dit met een android toestel.Een lotgenoot dus! Na veel heen en weer geprobeer werd afgerond dat hij het wel zou oplossen: ik moest niets meer doen! Inderdaad diezelfde avond kreeg ik een mailtje “wij behandelen jouw vraag”. “Je mag ten laatste tegen 21/12 een antwoord van ons verwachten”. Plus een referentienummer. Niets meer gehoord tot 23/12 . Niet erg, overal is vertraging! Tot ik dacht ik probeer maar eens: et voilà er wordt gekoppeld en op het bedieningspaneel,is een wit mobiel netwerk symbool te zien, dwz verbonden maar via Iphone. Deze morgen de ultieme test: Iphone thuis gelaten en buiten het wifi bereik gelopen. Het symbooltje werd groen, dus verbonden met het mobiel netwerk. Met de wijzerplaat “Verkenner” kan je de signaalsterkte controleren. OPGELOST. Bedankt maar toch is het een beetje «much ado about nothing » zoals Shakespeare zei. Een eenvoudige uitleg vanwege Telenet over eventuele server problemen etc. had de gemoederen gekalmeerd. Een vrolijk Kerstmis en een schitterend 2023 gewenst.
... Meer weergeven