Hoi, Ik heb een tijdje geleden volgende printer gekocht: Epson Workforce WF-7710 Printen werkt, scannen naar pc via netwerk werkt. Maar scannen naar email werkt niet. Eerst kreeg ik een fout ivm pop3 maar door de poort aan te passen is dat opgelost. Nu krijg ik echter steeds volgende fout: Verificatiefout POP3-server. Controleer het volgende. - Verificatiemethode - Geverifieerd account - Geverifieerd wachtw. Of ik nu POP voor SMTP gebruik of SMTP-AUTH dat verandert niets. Beiden geven dezelfde fout. Enig idee? Het geverifeerd account en wachtwoord is toch mijn login en id van telenet? Of vergis ik me? Wat ik invulde voor POP voor SMTP: Geverifieerd account: mijn id van telenet (a0xxxxxxx) Geverifieerd wacht.: mijn wachwoord van telenet Email afzender: mijn email adres van telenet (xxx.xxx@telenet.be) Adres SMTP-server: smtp.telenet.be Poort SMTP: 587 Adres POP3-server: pop.telenet.be Poort POP3: 110 Voor de SMTP-AUTH nam ik hetzelfde en als beveiliging STARTTLS Groetjes, MysticFist
... Meer weergeven