41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Beste,
Het is deze avond de film torpedo. Deze wou ik graag opnemen om later te bekijken. Echter kan ik deze niet opnemen. Via telenet.tv op pc zie ik de film geprogrammeerd staan in de tv gids, via gsm en tv box is deze film niet zichtbaar en zou het programma voor de film (verschoten en zoon) tot 22u30 duren. Als ik verschoten en zoon wil opnemen (om zo torpedo te kunnen zien ) staat dit in tv gids aangeduid als opnemen, maar in de lijst van mijn opnames is dit nergens terug te vinden. Heb geprobeerd op te nemen via gsm, tv box en telenet.tv en niks werkt. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Vind het wel erg jammer om maandelijks meer dan 100 euro te betalen voor wat tv te kijken en als men dan eens iets wilt opnemen dan werkt het niet eens meer. Ook de klantendienst is niet meer te bereiken.. ook hierover heb ik op geen enkele manier communicatie gekregen. Zeer triestig voor zo'n internationaal bedrijf.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opname Torpedo werkt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals je dus hierboven kan lezen zijn er momenteel problemen bij de cloud Opnames en Terugkijk TV van VTM.
Helaas kan je zelf niets doen. Als je een specifiek programma toch niet wil missen, probeer via Terugkijk TV het programma dat ongeveer 2 uur eerder speelde op te vragen en kijk of dat het programma is dat je zoekt.
Ik merk dat verschillende programma's bij Terugkijk TV al gecorigeerd zijn. Hopelijk lukt dat dan ook voor de opnames.
Ik ga er vanuit dat ze maandag bij Telenet en/of VTM aan de slag gaan om het probleem op te lossen.
Hier hetzelfde probleem.
Ik heb wel de film kunnen zien in 3 stukken door met terugkijk-TV naar het programma van 2 uur voordien te gaan en zo verder op te schuiven.
Ook vandaag lijkt het nog steeds hetzelfde, benieuwd wanneer ze de klokken gaan aanpassen.
Dag @Marco7 en iedereen,
Ik wou hier even bevestigen dat we ons inderdaad bewust zijn van deze problemen, en dat we hierover een escalatie lopen hebben naar onze data-leverancier. Er zit een afwijking op de inkomende 'technische start- en eindtijden' voor VTM, wat ervoor zorgt dat die events een stream van een ander moment afspelen.
Onze excuses voor de ongemakken...!
Groet,
Carl
En nog een snelle update: het probleem werd gisteren bij valavond verholpen. De data die we binnenkrijgen is weer correct, en Replay/opnames spelen nu weer af zoals het hoort.
Bedankt voor het geduld!
Carl
Ik kan dat enkel maar bevestigen 😉.
Dag Carl,
bedankt voor je antwoord op onze problemen. Ik kan U alvast meedelen dat bij ons de problemen alweer opgelost zijn en de programma's worden opgenomen zoals wij ze hebben gepland.
In ieder geval bedankt voor uw medewerking!!
Nico
Bedankt @Nicolaas en @FVDM hebben de andere leden die dezelfde hinder hadden, nog issues?
Ook jij bedankt natuurlijk @CarlAtTelenet!
Hallo,
Ik heb gemerkt dat alles op vtm weer verschoven is. De tijden van de programma's kloppen niet (weeral).
Ligt volgens mij niet aan Telenet maar aan VTM.
@Marco7 heb jouw topic even samengevoegd met je eerste topic dat je startte op 03/06, aangezien dit terug over de TV-gids van VTM gaat. Dat topic staat trouwens in de groep TV-gids meldingen. Als je hierop wil reageren, moet je gewoon even lid worden van deze open groep op onze community. Hier worden alle meldingen over de TV-gids verzameld.
Ik heb dit gisteren 13/06 ook kunnen vaststellen.
Het algemeen probleem van vorig weekend was begin vorige week opgelost en is volgens wat ik zie nog steeds in orde.
Er kunnen natuurlijk altijd individuele afwijkingen qua exact start- en einduur binnenkomen voor programma's. Daarom is het belangrijk om bij meldingen steeds alle details mee te geven: welke uitzending(en) juist, wat gaat er fout en wat was de verwachting, ...?
We hebben hier geen andere concretere meldingen over binnengekregen en ik kan niet meteen een event vinden met abnormale technische tijden.
Edit: een collega heeft een melding gekregen voor VTM Nieuws 19u, 13/06, dat in Replay/opname middenin de uitzending begint af te spelen. De metadata hiervan lijkt op het eerste zicht okee maar we bekijken verder.
Ging deze melding ook over VTM Nieuws?
Groet,
Carl
Misschien staan er nog enkele oude epg programma’s nog in de cache zodat sommige dit nog zien, de box eens herstarten kan denk ik hierin een oplossing zijn.
maar zal eerder zijn dat het nieuws 5 min is uitgelopen en de rest dan ook 5 min opschuift in de tijd, zag dit deze week paar keer gebeuren.
Op 13/5 was wel degelijk verschoven, om Familie van 13/5 te bekijken moest ik naar halfweg VTM nieuws gaan.
Gisteren 14/5 was het terug in orde mits een kleine verschuiving ,waarschijnlijk te wijten aan het licht uitlopen van VTM nieuws.