24649
netweters
|
151389
antwoorden
|
20594
vragen
|
De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer.
Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.
Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen.
Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ...
Veel succes!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @Suzy Ik geraakte niet meer aan mijn oude account, heb daarom een nieuwe gemaakt...
Natuurlijk. Joop foet leven hee Suzy. En als het niet is even goede telenet vrienden hoor. Geen problerm. Dank opvolginh
Ons Suzy helpt toch iedereen goed. Dank en toppir
@Suzy Krijg je een mail wanneer je je ingeschreven hebt voor de nieuwe ronde of komt dit pas later?
@Ex-Netweter, je kan je inschrijven via de URL in de aankondiging. Hiervan krijg je meteen na inschrijving geen e-mail. In de loop van september wordt iedereen die zich ingeschreven heeft wel via mail op de hoogte gehouden of ze erbij zijn of niet. Wanneer in september dit precies zal zijn, weet ik helaas niet. Dus geen zorgen, je zal alleen nog even moeten afwachten. 😉
Hallo Suzy,
Ik heb de toestemming van uw administratie hoofd verkregen om mijn verzoek deel te nemen aan de testfase te vernieuwen.
Gelieve mij bij afwezigheid een berichtje te sturen.
Groetjes
Albin
@ribena Dag Albin, ze hebben mij hier inderdaad voor gecontacteerd. Ik leg het graag nog even extra uit. De huidige test die via De Netweters loopt, daar ga je dus niet meer aan kunnen deelnemen omdat die installaties voorbij zijn. Jij kan je wel opgeven om deel te nemen aan de nieuwe testfase. Schrijf je dus zeker in voor de nieuwe testfase via deze link, zo ben je zeker dat je registratie hiervoor in orde is. Meer informatie krijg je later per e-mail, niet meer via De Netweters. Hou hier zeker rekening mee.
Ik ga je rechten voor het extra bord op De Netweters dan ook terug moeten afnemen, gezien je niet tot die test groep behoort. Dan weet je waarom je plots de extra test categorie niet meer kan zien.
Hallo, Suzy
https://www.netweters.be/t5/Aankondigingen/Test-hem-nu-de-nieuwe-Telenet-TV-box/m-p/47741#M103
Heb ik er goed aan gedaan om op bijgaande link te klikken en zodoende te antwoorden
op je verzoek om deel te kunnen nemen aan de nieuwe testfase aub?
Het is me nog niet echt helemaal duidelijk of ik nog iets moet toevoegen of aanpassen.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Groeten
Albin
Jammer dat er geen motivatie gevraagd wordt voor deelname. Ik werk namelijk voor VodafoneZiggo en bij ons zit de EOS box ook in een testfase. En aangezien onze afdeling er ook bij betrokken is, zou ik met mijn achtergrond info een bepaalde meerwaarde kunnen bieden als tester.
@Ex-Netweter@ schreef:Jammer dat er geen motivatie gevraagd wordt voor deelname. Ik werk namelijk voor VodafoneZiggo en bij ons zit de EOS box ook in een testfase. En aangezien onze afdeling er ook bij betrokken is, zou ik met mijn achtergrond info een bepaalde meerwaarde kunnen bieden als tester.
Je bescheidenheid siert je! ;-þ
Beste,
Ik heb juist gesproken met de Telenet klantendienst (Michael dienst verhuis).
Ik heb vernomen dat ik een uitnodiging hebt gekregen voor het testen van de nieuwe Telenet tv box. Deze uitnodiging heb ik echter nooit ontvangen. Ik zou hier zeker voor geïnteresseerd zijn en dat ik geselecteerd ben voor het testen kunt u terugvinden op mijn klanten nummer xxxx.
Alvast dank.
jozef vansweevelt
@Ex-Netweter
Dit is een OPEN forum. Je doet er dus goed aan om die klantnummer te verwijderen. Geef hem via een privébericht door aan @Suzy .
@Ex-Netweter, ik heb jouw klantennummer uit je post verwijderd (voor je eigen veiligheid) en het even zelf voor je nagekeken. Ik zie geen uitnodiging voor de test van de TV-box op jouw klantenaccount staan. Heb ook de lijsten met testers die in de eerste fase hebben deelgenomen nagekeken en jouw naam stond er niet tussen. Ben dan ook erg zeker dat je geen uitnodiging ontvangen hebt en Michael van de klantendienst zich vergist heeft.
Je kan je uiteraard wel inschrijven voor de nieuwe testfase! Lees de aankondiging zelf zeker eens, daar kan je via de link in het klantenservice artikel jouw gegevens nalaten. In de loop van september zal je dan een e-mail krijgen met meer info. Let wel, dit is geen zekerheid dat je sowieso kan mee testen.
Hallo @Suzy!
Wanneer worden de uitnodigingen voor de nieuwe testfase verdeeld?