25.111
netweters
|
154.579
antwoorden
|
20.938
vragen
|
hoi , ik heb 5 dagen zonder internet en telefoon gezeten van 30/12/2015 tot 5/01/2016 ; ik zou daarvoor een competatie krijgen( zeiden ze aan de telefoon ) maar ik zie dat ik op mijn afrekening dat ik toch .........€ de volle pot moet betalen , terwijl ik niets zie van competatie !!!!!!!!!!!!!!
dat is telenet
@Ex-Netweter schreef:hoi , ik heb 5 dagen zonder internet en telefoon gezeten van 30/12/2015 tot 5/01/2016 ; ik zou daarvoor een competatie krijgen( zeiden ze aan de telefoon ) maar ik zie dat ik op mijn afrekening dat ik toch .........€ de volle pot moet betalen , terwijl ik niets zie van competatie !!!!!!!!!!!!!!
dat is telenet
Nog eens bellen naar de klantendienst hé. Vragen waar de beloofde compensatie blijft. Beetje pech natuurlijk dat nieuwjaardag ertussen zat en nog een zondag, maar wat was eigenlijk de oorzaak en de oplossing? Want dat zijn eigenlijk 7 dagen. Een defecte modem kon je gaan inruilen want op 30 en 31 waren ze open de centers. en op zaterdag 2/01 ook.
aan de telefoon konden ze niet zeggen wat het was , er moest een technieker komen , want als het niet aan nhet toestel lag kon ik 85 € betalen , ,.................. en ze kunnen niets compeseren omdat ik zolang zoner telefoon en internet heb gezten ,, ik betaal 80 € per maand dus die 6 dagen kost het me 15 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En hoe is het probleem opgelost geraakt.
Heb je thuis 'n technieker over de vloer gehad?