Beantwoorden
Ex-Netweter

Fiber 100 internet only promotie eind 2015

Eind 2015 had Telenet een actie/promotie dat wanneer men upgrade deed naar een hoger abonnement, men een korting kreeg op het abonnementsgeld van 15 euro per maand voor de duur van 12 maanden. Dit alleen wanneer men maximaal 1 dienst had van Telenet (internet only). Dit gelde voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Actie geldig tot 31-12-2015. Deze promotie wordt ook genoemd in de community.

Ik ben op 29-12-15 overgegaan van het oude internet fiber 60 naar fiber 100.

Op mijn aanrekening van januari staat geen korting. Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice waarom de korting niet vermeld staat op de aanrekening. De klantenservice geeft aan dat er eind vorig jaar geen promotie was voor het overstappen naar fiber 100....en dus geen recht heb op korting!

Dit is dus een wellus/nietus spelletje, waarbij ik niet meer kan bewijzen dat de promotie wel degelijk vermeld stond op de telenet site.

Wie kan mij helpen? Wie heeft er toevallig een promotie brochure of iets dergelijks. Of kan Telenet mij hier alsnog bij helpen door wat beter na te gaan dat deze promotie wel actief was eind december?

Patrick

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik zal een kijken wt ik kan doen. Maar normaal gezien klopt het wel van die promotie.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ik kom zelfs nog 'n Telenet promtie voor 2016 tegen ,via 'n link uit Brugge

WHOPPA of FLUO

Alles-in-één telefonie+internet+digitaleTV:
- gratis activering t.w.v. €50
- €85 korting op installatie
- €8,7 euro korting gedurende 12 maanden
- bij het nemen van minstens één nieuw product en eindigen in een volledige Whoppa of FLUO: kabeltelevisie, digitale televisie, vaste telefonie, internet

http://www.xperience-brugge.be/detail.phtml?catid=17&id=48

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Volgens mijn documentatie gold dit niet voor een upgrade van Internet 100 naar Internet 200. De promotie gold enkel voor een nieuwe internet 200 aansluiting.

En bovenstaande promotie is nu ook nog geldig.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Huidige acties 2016 en vervlogen acties

http://www.goedkoop.be/korting/telenet/

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik zie in die link van Brugge ook nog de promotie staan die ik bedoel:

€15 korting op Internet Fiber 100 gedurende 12 maanden
Klant neemt op z’n minst 1 nieuwe Fiber 100 lijn bij of doet een upgrade van BasicNet, BasicNet XL of Basic Internet naar Fiber 100 maar eindigt slechts in 1P/2P

Onderaan de pagina.

deze tekst stond letterlijk op de site van Telenet.

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Dus heb je je eigen vraag ondertussen zelf beantwoord ?

Die promotie was enkel geldig voor overstap van BasicNet, BasicNet XL of Basic Internet naar Fiber 100, niet voor overstap van Fibernet 60 naar Fibernet 100.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ben ik niet helemaal met je eens. Het abonnement wat ik had (Fibernet), was de voorloper van volgens mij Basic Internet. Dat Telenet elk jaar de naam van hun abonnementen veranderen, daar kan ik ook niets aan doen 😉 Zal volgende keer, mocht het zich weer voordoen, eerst bellen met Telenet en er niet zomaar vanuit gaan dat een upgrade ook daadwerkelijk als een upgrade door Telenet wordt gezien... iedereen bedankt voor de reacties ! Patrick
0 Likes
Beantwoorden