24804
netweters
|
152807
antwoorden
|
20742
vragen
|
Eind 2015 had Telenet een actie/promotie dat wanneer men upgrade deed naar een hoger abonnement, men een korting kreeg op het abonnementsgeld van 15 euro per maand voor de duur van 12 maanden. Dit alleen wanneer men maximaal 1 dienst had van Telenet (internet only). Dit gelde voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Actie geldig tot 31-12-2015. Deze promotie wordt ook genoemd in de community.
Ik ben op 29-12-15 overgegaan van het oude internet fiber 60 naar fiber 100.
Op mijn aanrekening van januari staat geen korting. Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice waarom de korting niet vermeld staat op de aanrekening. De klantenservice geeft aan dat er eind vorig jaar geen promotie was voor het overstappen naar fiber 100....en dus geen recht heb op korting!
Dit is dus een wellus/nietus spelletje, waarbij ik niet meer kan bewijzen dat de promotie wel degelijk vermeld stond op de telenet site.
Wie kan mij helpen? Wie heeft er toevallig een promotie brochure of iets dergelijks. Of kan Telenet mij hier alsnog bij helpen door wat beter na te gaan dat deze promotie wel actief was eind december?
Patrick
Ik kom zelfs nog 'n Telenet promtie voor 2016 tegen ,via 'n link uit Brugge
WHOPPA of FLUO
Alles-in-één telefonie+internet+digitaleTV:
- gratis activering t.w.v. €50
- €85 korting op installatie
- €8,7 euro korting gedurende 12 maanden
- bij het nemen van minstens één nieuw product en eindigen in een volledige Whoppa of FLUO: kabeltelevisie, digitale televisie, vaste telefonie, internet
Volgens mijn documentatie gold dit niet voor een upgrade van Internet 100 naar Internet 200. De promotie gold enkel voor een nieuwe internet 200 aansluiting.
En bovenstaande promotie is nu ook nog geldig.
Huidige acties 2016 en vervlogen acties
Ik zie in die link van Brugge ook nog de promotie staan die ik bedoel:
€15 korting op Internet Fiber 100 gedurende 12 maanden
Klant neemt op z’n minst 1 nieuwe Fiber 100 lijn bij of doet een upgrade van BasicNet, BasicNet XL of Basic Internet naar Fiber 100 maar eindigt slechts in 1P/2P
Onderaan de pagina.
deze tekst stond letterlijk op de site van Telenet.
Dus heb je je eigen vraag ondertussen zelf beantwoord ?
Die promotie was enkel geldig voor overstap van BasicNet, BasicNet XL of Basic Internet naar Fiber 100, niet voor overstap van Fibernet 60 naar Fibernet 100.