Beantwoorden
Jojanneke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Hoelang wacht je op een monteur bij storing?

Ik vroeg me af of het klopt als je een probleem hebt met je vaste telefoon er een wachttijd is van 4 weken alvorens Telenet een monteur langs kan sturen. Een vriendin meldde mij dat en ze had geluk blijkbaar dat er een gaatje was, waardoor Telenetmonteur eerder kwam. We hebben al jaren tv van telenet, maar als we met de rest ook over zouden willen stappen zitten we niet te wachten op 4 weken met storing alvorens een monteur kan langskomen. We hopen op een antwoord.

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Hoelang wacht je op een monteur bij storing?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-bij-defect-aan-telenet-toestel-of-kabel/

 

Meestal heb je een monteur voor herstelling nog binnen een week als je aanwezig kan zijn overdag op een werkdag (maandag-vrijdag 8:00-18:00).

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Hoelang wacht je op een monteur bij storing?

Naar mijn ervaring 2dagen als je je in de week halve dag kan vrijmaken.   De techniekers waren in mijn geval zelfstandigen, vriendelijk en met kennis van zaken.

 

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoelang wacht je op een monteur bij storing?

Toen ik een probleem had met mijn internetverbinding heb ik vanop mijn werk gebeld. Ze hebben onmiddellijk de modem getest en merkten dat er inderdaad iets mis was. Als ik had gewild, dan had ik de dag erna een technieker in huis, maar ik kon geen verlof nemen. De technieker is de week erna langsgekomen.

 

Ik moet er wel bij vertellen dat dat jaren geleden is, op een moment dat TN de kabel nog niet had overgenomen. De technieker in kwestie vertelde er ook bij dat er in Limburg heel weinig oproepen waren, omwille van het goede onderhoud van de kabel door Interelectra (?).

 

Maar mijn zus had onlangs nog een technieker over de vloer en ze heeft zeker niet meer dan een week moeten wachten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoelang wacht je op een monteur bij storing?

Telenet  probeert voor particulieren binnen de 3 werkdagen een technieker langs te sturen en voor businessklanten binnen de 24 u (die betalen voor hun internetabonnement meer voor die extra service).

Het is natuurlijk zo dat Telenet met agenda's van techniekers werkt voor een bepaalde streek. Als een technieker bvb in de namiddag nog vrij is kan het gebeuren dat jij kans krijgt op die afspraak. Is het toevallig heel druk dan zal je wat langer moeten wachten.

Ik merk dat klanten meer en meer verwachten dat een bedrijf een rek of schuif met techniekers heeft.  Eentje uit het rek of de schuif nemen, activeren en de baan op sturen. Maar zo werkt het jammer genoeg niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden