24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
De beste manier om een klacht in te dienen is via het contactformulier op de website.
http://telenet.be/nl/contact/post
Kies hier een categorie waar je klacht over gaat. Wanneer je dit volledig ingevuld en doorgestuurd hebt, wordt het doorgestuurd naar de correcte afdeling en zal je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden. 🙂
Maar wat is er aan de hand misschien?
Klachten worden doorgaans zeker serieus genomen. Hopelijk komt er een acceptabele oplossing voor je uit de bus! Veel succes. 🙂
De opgegeven link van hierboven geeft enkele mogelijkheden, maar... het moet nog werken! Vandaag via email geprobeerd: vruchteloos: het webformulier weigert om verstuurd te worden:
De volgende velden waren verplichtend in te vullen maar konden effectief niet ingevuld worden:
-accountnummer
-telefoonnummer
Blijft nog over: telefoon en brief.
Benieuwd of Telenet de geschetste situatie van hierboven ook serieus bekijkt...
of kijk hier anders maar eens : wie weet vindt je het antwoord : http://klantenservice.telenet.be/search/apachesolr_search/hoe%20klacht%20indienen
Hey Kaligra,
Super dat je geholpen werd!
Flag je het antwoord ook als oplossing? Zo vinden anderen het ook sneller terug bij vragen 😉
Groetjes,
Thaïs
telenet is goed om produten aan te smeren je ziet op tv reklame gratis komen bij klanten tot je problemen hebtdan beging het betalen als zemoeten komen allemaal grote bedrog let op van telenet hopen dat mobistar rap komt op de kabel
het is toch wel heel erg dat ze je via telefoon na é maal nog niet kunnen helpen en toch betaal je elke maand meer dan 150 euro pffff