Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Mijn zus heeft geregistreerd en aangemeld

En nu is patricia een sub gebruiker warom en ze gaan activatie link mailen maar waarom 2dagen ze wil graag eigen account bij google ze heeft wel eigen mail account maar ze wil meer dus waarom subgebruiker
0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Kan iemand daar een antwoord opgeven dank u
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Iedereen heeft zijn eigen account bij Google (xxx@gmail.com) maar wat je bij Telenet ziet staat daar volledig los van (voornaam.achternaam@telenet.be). 

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Maar iets anders kan mijn zus eigen mobiele ze heeft telenet simkaart maar op haar login bij mobiele staat dat ze geen mobielediensten heeft ik vindt dat raar wij gaan morgen naar telenet winkel en daar uitleggen hoe dat we kunnen doen dus ze is eigenlijk subgebruiker
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Hebben jullie het probleem gevonden of nog niet
0 Likes
Beantwoorden
BertXL

Wat hebben ze in de telenet winkel gezegd? Een subgebruiker is normaal geen probleem, ik ben hoofdgebruiker, en heb 4 subgebruikers, allemaal met een werkende gsm

BertXL | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

maar hoe kom dat dan dat het bij miin zus niet werkt telenet zegt wel dat ze er me bezig zijn dus we wachten af op haar mij telenet zegt telent dat mijn zus geen mobile diensten heeft en toch simkaart ik vindt het raar

0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Hebben jullie het probleem gevonden voor mijn zus want die staan te popelen of het gaat of niet
0 Likes
Beantwoorden
BertXL

jij antwoordt ook niet op mijn vraag... Als ik niet meer info heb, ga ik weinig kunnen zeggen over jouw  probleem. Ik werk niet voor Telenet en weet dus niet wat zij aan het doen zijn. Als zij zeggen dat ze er aan werken kan je alleen maar wachten op hun antwoord of terugbellen en vragen wat de stand van zaken is

BertXL | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Telenet winkel heeft gezegd dat niet veel aan te doen is maar ik denk toch anders maar ja het volgende mijn zus geraakt niet binnen bij ook geen account maken google zegt dat er al bestaat mijn emailadres ja maar zij kan dat toch ook of niet en ja moet lukken hoe dan
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Kun je aub proberen volledige en duidelijke zinnen te maken?

Sorry maar ik snap echt niet wat je bedoelt. Smiley Verdrietig

• Wat heeft het google account te maken met Telenet?
  • Wat werkt er niet?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden