Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Ik werk al 15 jaar met pc's en forums en ik moet zeggen dat ik er 3 minuten over deed om het forum terug te vinden.. de huidige layout is geen verbetering. Als het om communicatie gaat moet het voor de klant "makkelijker" worden, en niet gewoon mooier...

Het klassieke forum is en blijft makkelijk, en ook daar kan men de layout aanpassen zodat het een win win situatie word... maar uiteraard is en blijft dit mijn mening. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

11 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Brainbox
Je hebt gelijk,de nieuwe layout trekt op niks.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Bedankt voor je feedback @SXTC!
Kan je ons even laten weten welke zaken niet duidelijk/minder gebruiksvriendelijk zijn?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Wel Suzy, normaal geef ik Telenet community in op google en dan vind ik mezelf terug op het forum.

 

Maar sinds de update kwam ik op een scherm terecht met foto's onderaan het scherm die blijkbaar staan voor rubrieken van het forum. Blijkbaar heeft men alles in mappen gestoken waardoor er nog maar een 5-6 tal verwijzingen zijn naar de topics. Maar helaas is het zeer onduidelijk om te weten dat de blokjes met foto's onderaan nu verwijzen naar de nieuwe layout van het forum. Ook was het niet makkelijk om in te loggen want toen ik dat probeerde wilde het mij steeds een nieuwe account laten maken. Ik vond nergens de optie "login". Kortom, bij het forum zoals dat al jaren gekend is weet je alles onmiddelijk staan. Maar het huidige forum is helemaal anders... en ik vind in dat opzicht dat men wel een beetje meer duidelijkheid had mogen verschaffen over waar je juist moet inloggen en waar je de onderwerpen kan terugvinden.0

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

 @SXTC bedoel je de nieuwe beginpagina met kijken,yelo play, surfen en algemeen? Dat vind ik persoonlijk wel mooi en duidelijk (al ben ik wel altijd heel snel mee met veranderingen).

 

Dat van dat registreren heb ik ook al gehad. Bij mij was dat omdat ik op mijn Telenet was ingelogd met een ander account dan dat ik voor de Community gebruik. Is dat bij jou ook zo?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Bedankt voor de uitleg, @SXTC!

 

De vakken die vroeger onder elkaar werden weergeven voor de verschillende boards, werden inderdaad vernieuwd en zijn nu naast elkaar geplaatst. Als je hierop doorklikt, kom je op dezelfde pagina uit als vroeger, alleen ziet hij er een beetje anders uit.

 

Login problemen helpen we natuurlijk graag de wereld uit. 

Kan je ons even laten weten of jouw situatie dezelfde was als die van @Arthur2?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Beste;

 

Ik heb even uitgelogd en heb dezelfde stappen ondernomen als laatste keer en ditmaal probeert men mij niet door te verwijzen om een nieuwe account te maken.

 

De layout is even gewoon worden... maar ik moet zowiezo wel opmerken dat men te technisch heeft nagedacht over de nieuwe layout, wetende dat vele klanten simplistisch denken waardoor het voor vele klanten moeilijker zal zijn om gebruik te maken van het huidig forum.

 

Als tip kan ik misschien voorstellen om de aanmeld knop net boven de rubriek foto's te plaatsen.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

 

@SXTC schreef:

Beste;

 

Ik heb even uitgelogd en heb dezelfde stappen ondernomen als laatste keer en ditmaal probeert men mij niet door te verwijzen om een nieuwe account te maken.

 

De layout is even gewoon worden... maar ik moet zowiezo wel opmerken dat men te technisch heeft nagedacht over de nieuwe layout, wetende dat vele klanten simplistisch denken waardoor het voor vele klanten moeilijker zal zijn om gebruik te maken van het huidig forum.

 

Als tip kan ik misschien voorstellen om de aanmeld knop net boven de rubriek foto's te plaatsen.


Staat hij nu niet duidelijk dan?

Knipsel.PNG

Het is toch een grote roze knop naast registreren? ik vind het persoonlijk zeer opvallend 🙂

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

In orde, bedankt om het even uit te testen!

Indien je het toch nog zou opmerken dat hij je doorverwijst naar het aanmaken van een nieuwe account, mag je ons dit zeker laten weten.

 

De aanmeldknop zal niet meer van locatie veranderen en is fixed op de plaats waar je ook je eigen profiel kan raadplegen eens aangemeld.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Als je de website goed leest en bekijkt kan je er inderdaad aan uit ja.. maar een jaren lange (klassieke) forum gebruiker is gewoon dat de knoppen altijd op dezelfde plaats staan dus wij kijken in diezelfde hoeken.. als je dat daar dan niet terugvind raak je in verwarring.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe layout onoverzichtelijk


@SXTC schreef:

Als je de website goed leest en bekijkt kan je er inderdaad aan uit ja.. maar een jaren lange (klassieke) forum gebruiker is gewoon dat de knoppen altijd op dezelfde plaats staan dus wij kijken in diezelfde hoeken.. als je dat daar dan niet terugvind raak je in verwarring.


Ik vond de oude site juist onoverzichtelijk 🙂

 

De nieuwe heeft nog enkele problemen die al vermeld zijn maar de layout vind ik veel beter. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Bedankt, @Arthur2! 😉
Heel fijn om te lezen dat je er tevreden mee bent.

 

Aan de zaken die nog niet volledig op punt staan, wordt volop gewerkt!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden