Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Ik werk al 15 jaar met pc's en forums en ik moet zeggen dat ik er 3 minuten over deed om het forum terug te vinden.. de huidige layout is geen verbetering. Als het om communicatie gaat moet het voor de klant "makkelijker" worden, en niet gewoon mooier...

Het klassieke forum is en blijft makkelijk, en ook daar kan men de layout aanpassen zodat het een win win situatie word... maar uiteraard is en blijft dit mijn mening. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

11 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Brainbox
Je hebt gelijk,de nieuwe layout trekt op niks.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Bedankt voor je feedback @SXTC!
Kan je ons even laten weten welke zaken niet duidelijk/minder gebruiksvriendelijk zijn?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Nieuwe layout onoverzichtelijk

Wel Suzy, normaal geef ik Telenet community in op google en dan vind ik mezelf terug op het forum.