24750
netweters
|
152315
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
ik heb een probleem met mijn security pack. Het pack was al een tijd geinstalleerd maar sinds enige tijd kon er geen verbinding gemaakt worden met de updateserver en werden er dus geen updates uitgevoerd. Ik heb het pack dan verwijderd, met de bedoeling het opnieuw te installeren maar dit lukt niet. Indien ik via mijn telenet-mijn internet-telenet security pack-beheren- het security pack download krijg ik op het einde steeds de melding installatie mislukt. Als ik downloaden aanklik krijg ik eerst de telenet computer reiniging met als resultaat "geen schadelijke items gevonden". Dan krijg ik het bericht dat ik opnieuw dien op te starten. Na opstart krijg ik dan het schermpje te zien dat de installatie is mislukt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Luc
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
dank voor de reacties.
Ik ben misschien wat onduidelijk geweest. Het verwijderen van het security pack is gelukt. Echter bij het opnieuw willen installeren krijg ik de meldingen instalatie mislukt. Ook al heb ik telenet computer reiniging laten lopen.
Ik heb windows 10 niet geinstalleerd. Heb momenteel nog steeds windows 7
Mvg
Luc
Ik heb ondertussen de CCleaner en jv16 uitgevoerd, zonder succes...
Mvg
Luc
Hey @Ex-Netweter, is het gelukt om het Telenet Security Pack opnieuw te installeren na de tips van @Petito en @benny12? Vergeet het antwoord zeker niet als oplossing te markeren. Zo kan iedereen de oplissingen makkelijk terug vinden.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Voor windows 10 probeer dit eens.
is het probleem met de antivirus al opgelost en alsjeblieft ga niet je licentie verwijderen zoals petito zegt dat is belachelijk...
Nog steeds niet opgelost. Windows tien is niet geinstalleerd, dus dat kan het probleem niet zijn.
Mvg
Luc
En het uitschakelen van het abonnement en terug inschakelen heb ik niet gedaan. Aangezien het een abonnement is voor 3 toestellen wil ik de andere 2 niet zonder anti virus zetten. En om te vermijden dat ik dan misschien op de andere 2 toestellen ook problemen heb met de herinstallatie....
Bedankt Principis! Heb dit gedaan en probleem opgelost! Security pack is geinstalleerd en werkt zoals het moet. Blijkbaar verhinderde er iets dat het programma werd geinstalleerd.
Hartelijk dank!!!
Mvg
Luc