24755
netweters
|
152385
antwoorden
|
20698
vragen
|
Hoe kan iktelenet gvd laten reageren op een gemeld probleem dat al 3 weken geleden gemeld is, maar waar nul feedback op komt?????
voila: ALs iemand de helpdeskmedewerkers misschien EINDELIJK eens kan laten kijken naar 1 van deze 3 nummers?
Beste klant,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Wij hebben er volgend refertenummer aan toegekend : F_20160819_228170720.
Onze medewerkers onderzoeken uw vraag en geven u binnen 2 werkdagen een antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Telenet Klantendienst.
Hieronder vindt u een overzicht van de gegevens die u ingevuld hebt :
3e keer goede keer? <BR>Op 1 augustus probleem geled F_20160801_225712140. <BR>op 11 augustus nogmaals <BR>F_20160811_227129867<BR>vandaag dus voor de 3e keer. Misschien toch eens reageren
Er bestaat binnen Telenet een dienst die dergelijke **bleep** ZEER ter hart neemt.
Ik had ook een aanslepend probleem. Zij konden er niets aan doen? Maar mijn klacht werd omgezet naar een groot boeket bloemen voor mijn vrouw.
Ik bedoel maar BLIJVEN aandringen.
Ik zoek die dienst nog op....
btw, dit forum wordt mogelijk gemaakt door Lithium. Een middel om bipolariteit in toom te houden.
Rechts onder ...