24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
vandaag mailtje dat de betaling via domiciliering niet doorgegaan was, stonden linken bij om het in orde te maken maar lijken mij geen echte telenet email
Uw maandelijkse factuur
Het lijkt erop dat uw betaling die wij in ons bestand voor u onlangs is geweigerd toen we geprobeerd om de als gevolg van de factuur (s) op uw rekening te betalen voor de maand mei.
Om eventuele onderbrekingen in uw dienst te voorkomen moet u uw automatische betaling informatie online te werken.
We denken uw kaart balans is laag of onjuiste gegevens, dan kunt u ook uw kaart balans te bevestigen.
Om de betaling informatie op uw account bij te werken:
Als alternatief kunt u rechtstreeks naar de onderstaande link:
https://www2.telenet.be/nl/search/#/all/biling Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze Billing afdelingwww.telenet.be/contact of door het sturen van een e-mail naarbilling1@telenet.be
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb vanavond dezelfde mail gehad. Alleen al als je naar de afzender kijkt zie je dat er iets niet klopt.
Beweeg de muis over de link vermeld in de e-mail, zonder te klikken. Het bestemmingsadres verschijnt. Bij Mac osx onderaan links in venster.
We zijn op de hoogte van deze mails en raden aan om hierop niet te reageren. Je verwijdert de mail ook best.
Je kan best op abuse.telenet.be een gedetailleerde vermelding plaatsen.
Heb het doorgegeven, is wel een heel gevaarlijke mail en bij mij viel het samen met de wijziging van contract. Het is na j het inloggen dat er stond dat je je algemene gegevens moest nakijken dat er zaken op stonden die niets met telenet te maken hebben dat mijn frank viel. Had wel mijn login en paswoord gebruikt om op tweede pagina te komen (is ondertussen onmiddellijk gewijzigd).
Mijn bank verwittigt de klanten dat er zon mails onderweg zijn zou interessant zijn dat telenet dat ook doet, heb nogal wat ervaring en was er toch nog bijna ingetrapt.
ps zou wel makkelijker zijn als ik het mailtje kon doorsturen want de vragen die ze stellen ivm ip adres zijn veel moeilijker te vinden dan in vroegere versies van outlook.
bijkomend had juist contact gehad met de klantendienst en daar was een mailtje van met vraag naar waardering en dat ziet er krak hetzelfde uit en dan dat speciale mailtje vandaar ook dat ik er ingetrapt ben