Beantwoorden
Ex-Netweter

scheiden wat te doen om telenet te splitsen

beste ,

even een vraagje

ik en mijn vrouw gaan scheiden , onze gsm's zijn beide bij telenet alsook internet en TV

nu wil zij enkel de gsm abonnement van haar behouden en de rest pak ik mee naar mijn volgend adres

hoe kan ik dit het beste regelen?

ben al geweest naar telenet winkel en hebben gezegd om dit online te doen maar geraak er niet aan uit om de gsm te splitsen

graag tips

mvg en alvast bedankt

Kenneth

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Best naar een Telenet center gaan. Vraag daar een overdrachtformulier of download het hier: https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/operationele-tools/doc_075_-_cr14_...

Op blz 3 vul je de komplete gegevens in van de overnemer in blok 1 , bij producten het over te nemen gsm nummer.en op de laatste blz de gevevens van de overlater zet er ook het klantennummer bij.

Ik veronderstel dat uw vrouw blijft wonen? Het is noodzakelijk dat het adres die bij de overnemer staat en bij de overlater hetzelfde zijn. Allebei tekenen. Indien niet dat eerst verhuis aanvragen van het nummer naar het nieuwe adres maar wel op het huidige klantenummer.

Dan volg je de procedure die hier beschreven staat: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/overname-regelen/

Het is vooral belangrijk dat de 2 adressen hetzelfde zijn want een overname en verhuis tegelijk loopt verkeerd af. De klantendienst is blijkbaar niet bekwaam om 2 dingen achtereen tot een goed einde te brengen. (Verhuis en overname tegelijk) Gefrustreerde smiley

Voor verhuis Kan je ook naar een Center gaan en vragen dat ze daar inbellen om je verhuis te regelen of je kan zelf naar de klantendienst bellen om dit te regelen. Je vraagt om alles te verhuizen met uitzondering van het GSM nummer uiteraard. Als je vrouw blijft wonen zal ze wel een nieuwe kabelaansluiting enzo moeten aanvragen. Van zodra de verhuis op je nieuw adres actief is, dan zal ze nog enige tijd analoog kunnen kijken tot de technieker passeert om het signaal af te sluiten.

Jij neemt bij verhuis de digicorder en/of digibox mee en eventuele Powerlines. Modem enz. moet je laten hangen. Heb je een huur digibox of corder op overschot dan moet je die inleveren in een Center. Je kan die niet achterlaten bij je vrouw mocht zij digitaal willen kijken.

Van een Center of shop mag je wel dergelijke service verwachten. Van een Telenet verkooppunt niet.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

hartelijk dank voor het snelle antwoord

Kenneth

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@Ex-Netweter duid je het dan ook even als oplossing aan? 🙂

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden