24781
netweters
|
152647
antwoorden
|
20727
vragen
|
Deze week heb ik de update gedaan naar windows 10, wat blijkt nu dat de installer verouderd is en geen security pack kan installeren op windows 10 ! Nu onze 2 windows machines zijn nu onbeveiligd en hoe lang gaat het duren alvorens er een oplossing komt hiervoor ?
Er wordt namelijk betaald voor 2 licensies waar je momenteel geen gebruik kunt van maken ! 😞
Ik snap niet dat telenet bij het uitkomen van een nieuw besturingssysteem geen gepaste installer klaarstaan heeft !
Mvg Scoozy.
Begrijp ook niet waarom je ervoor kiest om een betalend beveiligingssysteem aan te kopen.
Sinds Windows 8 heeft windows zijn eigen gratis beveiligingssysteem namelijk "Windows Defender" normaal staat dit default aan, dus onbeschermd zullen je computers niet zijn.
Anders duw je even windows knop + (type je) "windows defender" dan kan je het even nakijken.
als ik nu iternet security installer download en dan start om te installeren krijg ik installatie mislukt met de nieuwe installer op windows 10?????????????????????????????????
Beste,
Ik heb op alle PC thuis (5 stuks) de internet security pak draaien, en ik heb tijdens de upgrade als er na geen problemen onder vonden. Ik zou voorstellen om de zaak even te resetten en even terug te installeren.
Mvg
Luk
heb ik gedaan even reset gedaan en het werkte terug
Het security pack werkt intussen inderdaad op windows 10.
Hey @Ex-Netweter, hebben de andere leden je kunnen verder helpen met je vraag? Is het inmiddels gelukit TSP op jouw toestel te instelleren? Vergeet zeker niet de juiste tip als oplossing te markeren. Zo help je ook alle andere leden.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.