Beantwoorden
Ex-Netweter

internet security pack werkt niet op Win 10

Deze week heb ik de update gedaan naar windows 10, wat blijkt nu dat de installer verouderd is en geen security pack kan installeren op windows 10 ! Nu onze 2 windows machines zijn nu onbeveiligd en hoe lang gaat het duren alvorens er een oplossing komt hiervoor ?

Er wordt namelijk betaald voor 2 licensies waar je momenteel geen gebruik kunt van maken ! 😞

Ik snap niet dat telenet bij het uitkomen van een nieuw besturingssysteem geen gepaste installer klaarstaan heeft !

Mvg Scoozy.

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

heb zopas op forum gelezen dat ze ermee bezig zijn en dat de uodate volgende week uitkomt

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yamakasi
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Begrijp ook niet waarom je ervoor kiest om een betalend beveiligingssysteem aan te kopen.

Sinds Windows 8 heeft windows zijn eigen gratis beveiligingssysteem namelijk "Windows Defender" normaal staat dit default aan, dus onbeschermd zullen je computers niet zijn.

Anders duw je even windows knop + (type je) "windows defender" dan kan je het even nakijken.

0 Likes
Beantwoorden
andy1972
Experienced Beetjesweter
It's your ninth party! Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

als ik nu iternet security installer download en dan start om te installeren krijg ik  installatie mislukt met de nieuwe installer op windows 10?????????????????????????????????Smiley Verdrietig

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Beste,

Ik heb op alle PC thuis (5 stuks) de internet security pak draaien, en ik heb tijdens de upgrade als er na geen problemen onder vonden.  Ik zou voorstellen om de zaak even te resetten en even terug te installeren.

Mvg 

Luk

0 Likes
Beantwoorden
andy1972
Experienced Beetjesweter
It's your ninth party! Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

heb ik gedaan even reset gedaan en het werkte terugSmiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Het security pack werkt intussen inderdaad op windows 10.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Ex-Netweter, hebben de andere leden je kunnen verder helpen met je vraag? Is het inmiddels gelukit TSP op jouw toestel te instelleren? Vergeet zeker niet de juiste tip als oplossing te markeren. Zo help je ook alle andere leden. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden