Beantwoorden
Boomer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Sinds een week kan ik me niet aanmelden bij mijn telenet.

Op geen enkele pc (2) laptop en samsung tablet .

zelfs niet na een telefonisch kontackt

Mijn oordeel dat ze bij telenet maar goede kwalificeerd personeel aanwerven .

 

9 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Wat bedoel je daarmee met "Ik kan mij niet aanmelden" ? Krijg je ergens een foutmelding of zo?

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Als je je paswoord niet meer weet surf eens naar HIER

Daar kan je een nieuw paswoord aanvragen.

Hetgeen je wel dient in te geven is je hoofdinternet login, staat in het boekje dat je van de instalateur gekregen hebt en je moet dit thuis doen, verbonden met je eigen telenet modem (geen wifree of homespot)

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
G-Boy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Beste,

Ik heb sinds gisteren ook hetzelfde probleem. Met mijn business account wou ik een aanpassing doen om enkele ip camera's te installeren. Dus met het juiste login en paswoord krijg ik telkens de foutmelding dat 'my telenet' niet beschikbaar is. Vervelend want nu kan ik de installatie niet afronden.
Wat is er aan de hand Telenet???
0 Likes
Beantwoorden
G-Boy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Status update!!!

 

Nog steeds geen toegang to 'My telenet'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wacht nu al 3 dagen en ik moet dringend iets uittesten voor een klant, dit is geen goede service hoor mijne heren van Telenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ik heb reeds 2 maal een half uur aan de lijn gehangen met de service desk en telkens is er een interventie rapport opgemaakt om een actie te starten, maar wordt hier eigenlijk iets mee gedaan?

Ik ga vandaag nogmaals bellen, maar mijn geduld geraakt op...... Jammer genoeg heb ik momenteel weinig alternatieven.

 

Bedroefde katBedroefde kat

0 Likes
Beantwoorden
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Hoi G-boy 

 

Je kan ons steeds ook bereiken via twitter en facebook voor dergelijke hinder. 

Indien je dus wenst spreek ons  gerust aan!

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

wanneer er een dossier is opgemaakt naar de achterliggende diensten om zulke problemen te onderzoeken dien je tot 4 volledige kalenderdagen in acht te nemen voor het eventueel opgelost is. Het ene probleem kan dezelfde dag opgelost worden en andere nemen meer tijd in beslag naarmate waar het probleem mee te maken heeft.

Dagelijks bellen heeft weinig zin. Normaal contacteren ze jou wanneer het opgelost is. Niets gehoord 4 dagen beginnende te tellen vanaf de dag na de melding? dan kan je best even opnieuw contact opnemen.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
G-Boy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Mijne heren,

Nu zijn we al meer dan 14 dagen verder en het probleem is nog steeds geen meter verder. Vorige vrijdag nog even een half uurtje aan de lijn gehangen en dan te horen gekregen dat dit een triac situatie is waardoor ik als klant maar ga moeten wachten tot het opgelost is. Wanneer..... Wie zal het zeggen want dit schijnt door een externe partij te worden geregeld. Ondertussen kan ik nog altijd niet voor mijn klanten zorgen, aangezien ik via mijn telenet port forwardingen moet kunnen uittesten. Ik zal de heren van telenet even naar mijn klant sturen om het daar te gaan uitleggen. Neen ik ben zeker niet tevreden als kleine business user. Mocht ik een alternatief hebben ging ik nu weg bij telenet, maar jammer genoeg is dit technisch niet mogelijk! Monopolie positie noem ik dit!!!!! Ik ben niet uit op kompensaties, maar dit kost mij zeker geld en een blaam in mijn reputatie naar mijn klant. Ik begrijp dat er al eens iets fout kan gaan, maar als ik zoals hierboven wordt gesuggereerd ik maar moet aanvaarden wat er gebeurd en geduld moet hebben en niet te veel moeten bellen, dan krijg ik het gevoel dat ik op den duur het probleem ben. Ja dat is het probleem omkeren hè. Ik wens dan ook dat ik een contact heb met een persoon van uw kwaliteits/dienst na verkoop dienst. Het begint mij hier stilaan de keel uit te hangen

Gino De Landtsheer
G-Tech drawing & engineering Lokeren




0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Sorry dat ik het moet zeggen... maar volgens mij ligt deze fout deels bij jezelf.

 

Je bent een kleine business user die normaal gezien een fluo abo zou moeten hebben met een modem only ipv een whop/whoppa met alles-in-1 modem. Ook krijg je dan te maken met een andere helpdesk dan deze voor particuliere klanten.  Je had jezelf minder afhankelijk kunnen maken van de HGW door een eigen router aan te sluiten en deze in DMZ in te stellen zodat je die kon beheren zonder gebruik te moeten maken van mijn telenet.

 

Een triac kan overigens gebeuren bij zowel particuliere als zakelijke klanten waaraan niet veel te doen is. Zelfs wanneer andere operatoren op de kabel komen gaat dit evenzeer kunnen gebeuren en is er van die monopolie positie niet echt sprake.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

kan me niet aanmelden bij mijn telenet

Als het probleem niet specifiek aan het aanmelden op Mijn Telenet ligt, maar aan het ontbreken van de mogelijkheden om de  instellingen te wijzigen wanneer je bent aangemeld, probeer dan eens het volgende:

 

Ik hoop alvast dat dit een tijdelijke oplossing voor jou is.

0 Likes
Beantwoorden