24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20721
vragen
|
Sinds een week kan ik me niet aanmelden bij mijn telenet.
Op geen enkele pc (2) laptop en samsung tablet .
zelfs niet na een telefonisch kontackt
Mijn oordeel dat ze bij telenet maar goede kwalificeerd personeel aanwerven .
Wat bedoel je daarmee met "Ik kan mij niet aanmelden" ? Krijg je ergens een foutmelding of zo?
Als je je paswoord niet meer weet surf eens naar HIER.
Daar kan je een nieuw paswoord aanvragen.
Hetgeen je wel dient in te geven is je hoofdinternet login, staat in het boekje dat je van de instalateur gekregen hebt en je moet dit thuis doen, verbonden met je eigen telenet modem (geen wifree of homespot)
Status update!!!
Nog steeds geen toegang to 'My telenet'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wacht nu al 3 dagen en ik moet dringend iets uittesten voor een klant, dit is geen goede service hoor mijne heren van Telenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb reeds 2 maal een half uur aan de lijn gehangen met de service desk en telkens is er een interventie rapport opgemaakt om een actie te starten, maar wordt hier eigenlijk iets mee gedaan?
Ik ga vandaag nogmaals bellen, maar mijn geduld geraakt op...... Jammer genoeg heb ik momenteel weinig alternatieven.
Sorry dat ik het moet zeggen... maar volgens mij ligt deze fout deels bij jezelf.
Je bent een kleine business user die normaal gezien een fluo abo zou moeten hebben met een modem only ipv een whop/whoppa met alles-in-1 modem. Ook krijg je dan te maken met een andere helpdesk dan deze voor particuliere klanten. Je had jezelf minder afhankelijk kunnen maken van de HGW door een eigen router aan te sluiten en deze in DMZ in te stellen zodat je die kon beheren zonder gebruik te moeten maken van mijn telenet.
Een triac kan overigens gebeuren bij zowel particuliere als zakelijke klanten waaraan niet veel te doen is. Zelfs wanneer andere operatoren op de kabel komen gaat dit evenzeer kunnen gebeuren en is er van die monopolie positie niet echt sprake.
Als het probleem niet specifiek aan het aanmelden op Mijn Telenet ligt, maar aan het ontbreken van de mogelijkheden om de instellingen te wijzigen wanneer je bent aangemeld, probeer dan eens het volgende:
Ik hoop alvast dat dit een tijdelijke oplossing voor jou is.