24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
vandaag de factuur met nieuwe outlay gekregen samen met een begeleidende brief met uitleg in het FRANS. Daar schieten we wel geweldig mee op hoor telenet.
Gelukkig verstaan we als goede Vlaming nog een beetje Frans. Andersom is dit niet evident.
Telenet is misschien aan het oefenen om VOO over te nemen?
Volgende keer volgen (misschien) de excuses.
@carmania2000 schreef:vandaag de factuur met nieuwe outlay gekregen samen met een begeleidende brief met uitleg in het FRANS. Daar schieten we wel geweldig mee op hoor telenet.
Foutje bij Telenet. Maar ik vraag mij af of VOO in Wallonië dezelfde fout kan maken.
Ik hoor soms een andere klacht over de help desk.
Bij Telenet kan je geholpen worden i het Nederlands, het Frans en zelfs het Hollands ( met dat zwaar msterdams of is het het Rotterdams accent)
Ik stel mij daar een hilarisch gesprek voor tussen zo'n Hollandse jongen of meisje met pakweg een platte Gentenaar, Aalstenaar of ziets..