24751
netweters
|
152327
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste, de HBO Max app werkte tot een kleine week nog perfect op de Sony Bravia. HBO Max heb ik vernomen zal opgenomen worden in de Telenet apps en zal dan misschien opgelost zijn. Is dit een gekend probleem? Na opzoeking op het internet is het toch niet uitzonderlijk. Ondertussen heb ik HBO Max klantenservice aangeschreven. Als daar iets bruikbaar uitkomt. Ze hebben laten weten dat ze er mee bezig zijn. Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@AnVdL2024 wat is het type van u tv en van welk jaar en is het een een Google TV?
Hier werkt alles perfect...
Het is wel geweten dat Sony meestal zich houd aan de 5 jaar ondersteuning vanaf het toestel op de markt komt
Niet dat je in de winkel koopt
Daar zijn al klanten achter gekomen die een tv aankopen na een jaar een probleem hebben met de app's
en de winkel wilt niet helpen
Omdat die rest partijen opkoopt en in de winkel zetten
@luc55 het is al geweten het is al geweten, heb je het al zelf ondervonden of ist weer van horen zeggen??? Stopt eens me onzin te verkopen en laat eerst @AnVdL2024 eens antwoorden in plaats van hier weer doem scenarios te verkondigen!
Ik heb altijd al Sony gehad en mijn vorige Sony (geen android TV) werkte Netflix en andere apps nog en die TV was meer als 10 jaar oud...
En ik betwijfel sterk dat er een HBO Max app uit is voor niet Sony Android tv's...
Beste, de Sony Bravia is een KD-55X7056, aankoop 2019. Ik heb die verbonden met een Google Chromecast en daarmee werkte tot verleden alles prima. Zonder de Chromecast zie ik de app HBO Max niet. Wifi snelheid is ook in orde. Op alle andere apparaten loopt het prima: OnePlus, HP desktop en Samsung TV. Heb ik hiermee voldoende info doorgegeven? Op aanbeveling van HBO Max helpdesk heb ik de app eens verwijderd, terug geïnstalleerd, toestel helemaal losgekoppeld, de televisie was reeds bijgewerkt, dus geen update nodig (is automatisch ingesteld voor updates). Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
An
@AnVdL2024 helaas geen Google TV anders kon je rechtstreeks via de TV kijken dat is jammer...
Google Chromecast eens terug zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw instellen.
Wat u tv betreft hier heb je een rechtstreekse link met de correcte downloadpagina met de meest recente software (17/07/2024), het is poepsimpel het staat allemaal heel duidelijk beschreven hoe en wat en het kan zeker geen kwaad (ook al zegt u tv dat hij up to date is) om eens te proberen, gewoon tv aan en usb stick inbrengen en da zie je wel wat er gebeurd.
@Ex-Netweter Beste, Google Chromecast heb ik terug geïnstalleerd en het lukt weer allemaal. Super hartelijk bedankt hiervoor. Eigenlijk simpel maar je moet het weten. Ik heb ook de update van de Sony website gedownload. Beste groeten, An
Zoals je zegt van 2019 is nu 5 jaar en Sony gaat daar niets aan veranderen
Sony was voeger het merk nu wordt er mee gelachen en de playstation kan de te korten ook niet bijvullen verkoop valt ook tegen
Ze hebben trends gemist en dan wordt moeilijk om dit in te halen
Met Google Chromecast tv kan je de tv nog gebruiken
@luc55 jaja ga je blijven doordrammen om weer u groot gelijk te halen? 🙄
Als je heel goed leest had het 0.0 te maken met haar Sony tv maar de Chromecast die flipte 😉
En Google Chromecast tv bestaat niet 😂 het is Google TV 😉