Beantwoorden
Knip
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

NPO plus werkt niet meer in combinatie met VPN

Sinds kort (maart 2020) kan je vanuit België geen NPO plus abonnement aanschaffen. Tenzij met betalend VPN abonnement . Mijn jarenlang abonnement met plus werd plots afgekoppeld. 

Kan dit met de VPN van ZTE ?

Weet iemand hoe je toch een abonnement NPO plus kan aanschaffen zonder in NL te wonen ? België uitsluiten ,  is dit niet in strijd met Europese regelwetgeving ? 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: NPO plus VPN

0 Likes
2 reacties
belg25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

NPO plus werkt niet meer in combinatie met VPN

Hier als belg geen enkel probleem alles werkt nog , hopelijk blijft het zo 

0 Likes
Knip
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

NPO plus werkt niet meer in combinatie met VPN

Hallo,

Ik had jarenlang NPO plus en plots niet meer, kan ook niet meer inschrijven.

Ik voerde correspondentie NPO en men zei dat je enkel als Nederlander NPO plus kunt bekijken.

Bij de inschrijving en registratie staat: 

Buitenland:

  • Een abonnement is alleen af te sluiten door een ingezetene van Nederland.
  • Uitzendingen van NPO Plus zijn niet te bekijken buiten Nederland, tenzij het abonnement meegenomen wordt (op bijvoorbeeld vakantie) naar een ander EER-land (alle EU-landen, Noorwegen, Liechtenstein en IJsland). Buiten de EER is het abonnement niet te gebruiken.
  • Binnen de EER kunnen alleen de uitzendingen van NPO Plus bekeken worden. Onderdelen van NPO Start zijn alleen beschikbaar, als hiervoor de noodzakelijke uitzendrechten beschikbaar zijn. Zo zijn de livestreams van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 nooit beschikbaar buiten Nederland.

Als je toch inschrijft blokkeert de betaling onderweg. Via VPN zou je er wel in geraken. Vandaar mijn vraag : kan je met de VPN van telenet er in ? ( bij met ZTE modem 4g).

0 Likes