24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Volgen internet radio Maeva kan je hen beluisteren op digicorder je moet volgens hen eerst op afstandbediening op on demand duwen dan zoeken Radioline op installeren klikken en zou moeten gaan probleem bij mij is vind geen on demand knop juist tv theek toets maar daar vind ik niets van weet iemand of radioline al beschikbaar is op digicorder
Dank bij voorbaat
Opgelost! Ga naar oplossing.
dit is de uitleg die ik vind:
http://www.radiomaeva.com/nieuws.htm
Maeva is momenteel ook te beluisteren op je TV met de digibox/digicorder van Telenet en met de decoder van Belgacom/Proximus. Eerst dien je de app 'Radioline' te installeren. Bij TELENET ga je op de afstandsbediening naar 'On-Demand' -> 'Apps' -> 'Radioline' -> 'Installeren'. Bij BELGACOM/PROXIMUS ga je naar 'Menu' -> 'Shop' -> 'Applications' -> 'Radioline' -> 'Lanceren'. Met de zoekfunctie van 'Radioline' kun je 'Maeva' vinden en beluisteren. Wij wensen je veel luisterplezier.
opde oude grijze afstandsbedieningen was een on-demand knop, dit zegt iets over de recentheid van het nieuws
Het is (nog) niet mogelijk om apps van derden te installeren op je digicorder. Installeren van de Radioline app kan in België bij Proximus en VOO.
Bij mijn weten is er eveneens geen on demand knop om apps te installeren.
Het is idd niet mogelijk bij telenet, mogelijk bij andere bedrijven... telenet heeft geen functie voor online apps
Jammer voor telenetgebruikers, goed voor de concurrentie: Proximus. Vooral na het afschaffen van tientallen lokale radiostations gaan vele mensen op zoek naar een vervangingsoplossing. Bij deze: gevonden bij proximus.