24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Waarom heb ik als Telenet abonnée geen toegang tot de Stingray app en is telenet niet gekend als stingray provider?
Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: Stingray app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de TV box of digicorder wel beschikbaar met Streamz+ of Play More.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-stingray-music/
Maar dat zijn enkel lineaire muziekzenders voor zover is zie.
Voor de rest is er niet echt een integratie.
Heb je een voorbeeld van een (lieft Belgische) TV-aanbieder waarlangs je wel kan subscriben op hun online aanbod.
Stingray is niet beschikbaar bij Proximus, enkel bij Telenet
Bijv wel Vodafone NL, UPC, naast 100+ providers wereldwijd
Thanks voor de reaktie. Nee, ik ken geen andere provider dan Telenet, die het dan alleen nog via de TVkanalen doorgeeft. Een tiental van de Stingray kanalen zijn vrij te beluisteren via de TV, maar niet via de Stingray app. Ik heb nu een tijdelijk kennisaanbod van een week via de app, waarna ik vermoedelijk terug afgesloten wordt. Zowel kwaliteit en aanbod zijn zeer goed, en de prettigste manier om via draadloze earphones in slaap te vallen.
Zou Telenet niet tot een akkoord kunnen komen met Stingray, zoals het naar ik lees, Nederlandse providers wel gelukt is.
Probeer eens Liberty in te geven als provider. 😉
Liberty, zou ik zelf moeten aan denken hebben. In ieder geval, Stingray heeft me na een proefperiode van een week toegekend na aanvraag per email, vaste toegang verleend zonder verdere plichtplegingen of formaliteiten.
Bedankt aan iedereen die meegedacht heeft.
Nice! Uit nieuwsgierigheid ook effe geprobeerd met de app op Iphone.
Ik heb meteen een account kunnen aanmaken en activeren. De verificatie van provider gebeurt dmv de app te laten luisteren naar een Stingray kanaal. Je speelt hiervoor gewoon een Stingray kanaal op je TV box of Digicorder af, en houd je je telefoon bij je luidsprekers.
Niets anders moeten ingeven dan het kiezen van een username en password.
Vervolgens heb ik de Stingray Music Service ook aan mijn Sonos kunnen toevoegen 😎
@Steven-E Heb op die manier ook een login kunnen aanmaken dus bedankt! Maar ik kan de Stingray Music Service niet toevoegen aan Sonos. Heb wel android maar ik wist niet dat er een verschil was tussen de services op android en ios.
@Wheng schreef:@Steven-E Heb op die manier ook een login kunnen aanmaken dus bedankt! Maar ik kan de Stingray Music Service niet toevoegen aan Sonos. Heb wel android maar ik wist niet dat er een verschil was tussen de services op android en ios.
Strange. Je moet gewoon deze procedure volgen.
Zou me straf lijken dat dit anders is bij Android.
@Wheng schreef:@Steven-E Ja ik weet hoe het moet maar Stingray staat er gewoon niet tussen. Hier zie ik dat het in België niet gaat. Ik heb de UK nu ingesteld maar het lukt nog niet. Welk land staat er in jouw profiel?
Ah dat zou kunnen ja. Op mijn profiel op https://www.sonos.com/myaccount/user/profile/ heb ik het land ingesteld op "Nederland". Ik heb dit destijds moeten doen om Amazon Alexa te kunnen koppelen met mijn Sonos Systeem.
Ik gebruik de Sonos S2 software. Weet niet of dit uitmaakt.
@Steven-E schreef:Ah dat zou kunnen ja. Op mijn profiel op https://www.sonos.com/myaccount/user/profile/ heb ik het land ingesteld op "Nederland". Ik heb dit destijds moeten doen om Amazon Alexa te kunnen koppelen met mijn Sonos Systeem.
Ik gebruik de Sonos S2 software. Weet niet of dit uitmaakt.
Ik gebruik ook de S2 software. Nederland staat niet tussen de landen waar Stingray mogelijk is. Ik had het gewoon op België staan en kon het niet toevoegen. Nu staat het op UK wat wel in de lijst staat en Stingray staat er nog altijd niet tussen. Raar...
De link die jij vermeldt: https://support.sonos.com/s/article/3132?language=en_US
daar staat NL toch wel tussen?
Misschien heeft de nakende brexit er mee te maken dat UK niet (meer) werkt.
@Steven-E schreef:De link die jij vermeldt: https://support.sonos.com/s/article/3132?language=en_US
daar staat NL toch wel tussen?
Misschien heeft de nakende brexit er mee te maken dat UK niet (meer) werkt.
Daar heb ik blijkbaar over gekeken 🙂 Heb het ook aangepast naar Nederland maar nog geen verandering. Zal misschien even tijd nodig hebben. Is ook niet levensnoodzakelijk. Al zou het wel fijn zijn moest ik het binnenkort wel kunnen toevoegen