Beantwoorden
RobertVanesch
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Website monitoring en opvolging

Ik ben sinds kort webbeheerder geworden van de website van onze seniorenvereniging Neos Bierbeek nl. www.neosbierbeek.be. Ik zou graag deze website willen opvolgen en monitoren zodat ik toch een idee heb van het aantal bezoekers, clicks, performantie enz. van onze website.
Ik vind natuurlijk heel wat website monitoring tools op het internet maar heeft iemand soms ervaring met zo een tool?

Met vriendelijke groeten,
Robert Vanesch

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website monitoring en opvolging

De meest gebruikte is Google Analytics denk ik. Maar soms kan je bij uw site provider ook een en ander opvolgen. Dat is toch bij mijn provider zo. Voor mijn genealogievereniging heb ik zelf iets geschreven om de downloads van onze geregistreerde gebruikers op te volgen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Website monitoring en opvolging

@RobertVanesch alles hangt af van wat je wil monitoren van je website. Maar inderdaad een Google analytics is wel veel gebruikt maar ook de tooling van Manage engine , Quantcast of statcounter, maar dat zijn betalende versies. Als je bijvoorbeeld bij One.com bent kan je dit gratis activeren op uw website die je daar draait.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.