24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste,
ik ben deze user https://www.netweters.be/t5/user/viewprofilepage/user-id/23888
maar wanneer ik aanmeld met mijn algemeen telenet login krijg ik enkel de mogelijkheid om "registratie te vervolledigen"
wanneer ik dan mijn telenet email adres ingeef zegt uw systeem dat deze reeds in gebruik genomen is. (uiteraard)
om deze vraag te kunnen stellen heb ik dan maar een nieuwe gemaakt
kort gezegd, ik ben uit mijn account buiten gesloten... help
@Ex-Netweter, dat is natuurlijk niet zo aangenaam. Ik kan helaas niet zien aan welke Telenet login / e-mailadres / internet login jij jouw Netweters account gekoppeld hebt in 2016.
Ben je in tussentijd toevallig omgeschakeld naar een WIGO formule bij Telenet? Want dan kan het wel zijn dat je oude Telenet logins niet meer werken, gezien dit PID's (persoonlijke logins) geworden zijn.
Stuur me anders een privéberichtje met het e-mailadres dat aan je vorige Netweter account gekoppeld was. Dan kijk ik wat ik kan doen voor je.
Beste,
Ik stuur u het adres waaraan mijn origineel account is gekoppeld. Wanneer ik mij hier met aanmeld krijg ik deze opties:
Ik ben niet overgeschakeld naar een ander abonnement, wel is mijn account nog van voor het online forumsysteem de naam "netweters" kreeg en hervormd werd, misschien daar iets met te maken?
Ondertussen wacht ik verder af.
Dank ,
Kan dit beter bekeken worden want de verklaring die gegeven wordt klopt niet. Ik heb verschillende logins geprobeerd die ik in de loop van de vele veranderingen binnen telenet toegepast en allen geven zij hetzelfde probleem zoals ik hierboven mijn beeldmateriaal heb getracht uit te zetten.
@Ex-Netweter, zoals ik via DM wat meer in detail heb uitgelegd gaan we je oude account Jezze achterliggend koppelen aan je nieuwe login. Dit zal voor 9u gebeuren. Wanneer je nadien inlogt met de login die je nu gebruikt, zal je terug op je oude account terecht komen.
Ik las dit te laat, waarvoor mijn excuses.
Indien de koppeling kan gebeuren zonder problemen zal deze issue opgelost zijn!
Dankje netweters!
It's alive! Alive!
Fantastisch Suzy, Dankjewel
Je mag ze verwijderen. Nogmaals bedankt!
Ook ik heb met dit probleem te maken.
Als ik mijn schermnaam invul, krijg ik de melding dat deze reeds in gebruik is en wordt een nieuwe voorgesteld. Als ik die accepteer en daarna mijn email-adres ingeef, krijg ik de melding dat dit adres reeds in gebruik is. Heb via gmail nieuwe account aangemaakt om mijn vraag op Netweters te gooien, maar wil uiteraard liever terug via mijn vroegere account kunnen inloggen.