Beantwoorden
lucroland
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Yelo Play-app voor Windows? Handje vol!

Triiing-app voor Windows phone

Geachte, wanneer is er triiing app voor windows phone beschikbaar ?

 

Groeten

9 reacties
eddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier Primeur! Pageturner!

Triiing-app voor Windows phone

ja julie verkopen nokia telefoons en waar is triiing app ddaarvoor iedereen gelijk voor de wet anders moet je zoiets niet laten werken klant is koning vriendelike groeten graag en antwoord en snel een app


@lucroland schreef:

Geachte, wanneer is er triiing app voor windows phone beschikbaar ?

 

Groeten


 

wvds
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Triiing-app voor Windows phone

Ik stelde dezelfde vraag ook reeds reachtstreeks aan de klantendienst, maar kreeg na 2 maand nog geen antwoord. Laat ons hopen dat de app toch snel komt. Hetzelfde geldt immers voor de betaal app van banccontact, zij antwoorden ook niet.  Toch duimen maar....

0 Likes
Beantwoorden
Yahoonick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier Primeur! It's your seventh party!

Triiing-app voor Windows phone

Heb daarvoor al reactie gehad. Dit is ondanks het te weinig Windows gebruikers.
Cyriel
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Triiing-app voor Windows phone

heb mij de Nokia 630 aangeschaft, werkt niet met triiing.

had ik dat op voorhand geweten had ik hem niet gekocht

ben benieuwd wanneer het wel gaat werken op een Windows phone

0 Likes
Beantwoorden
NHoogenhout
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Triiing-app voor Windows phone


@eddy schreef:

ja julie verkopen nokia telefoons en waar is triiing app ddaarvoor iedereen gelijk voor de wet anders moet je zoiets niet laten werken klant is koning vriendelike groeten graag en antwoord en snel een app


Klant is koning, bedrijf is keizer. Als ieder bedrijf moest doen wat z'n klant zou willen dan was het snel gedaan met de economie. Besef wel dat het ontwikkelen van een app veel geld kost en helaas is windows dan een kleine speler. Hij komt echt wel, maar heel veel geduld is nodig.

 

De wet heeft daar natuurlijk niks mee te maken, Triiing is een extra service, geen betaalde dienst. Ze liegen er niet over dat het wel zou kunnen dus ze doen er niks fout mee.

0 Likes
Beantwoorden
jellehaegeman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Triiing-app voor Windows phone

 Apps maken voor Windows kost veel minder dan Android en zeker iOS. Microsoft heeft special SDKs vrij gegeven waarbij je met de basiscode van adnroid heel eenvoudig de app kan converteren naar mobiele windows applicaties. Kennis is amper nodig daarvoor... En wat de markt betreft: iedereen weet dat je als bedrijf binnen de telecom sector gewoon moet zorgen dat al uw klanten dezelfde mogelijkheden hebben.  En zeker als voor die mogelijkheden geld gevraagd wordt.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Triiing-app voor Windows phone

Triiing is een gratis app waarvoor je niet moet betalen... maar als het percentage toestellen niet opweegt tegen de kosten heeft het weinig zin om dat te doen.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
nightwing
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Handje vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Triiing-app voor Windows phone


@talen schreef:
Triiing is een gratis app waarvoor je niet moet betalen... maar als het percentage toestellen niet opweegt tegen de kosten heeft het weinig zin om dat te doen.
Beste Talen, ik heb de 1ste maal geinformeerd naar Triiing voor Windows Phone in de zomer van 2013. Dit nav aankoop van een Nokia Lumia en omdat ik in die periode gezien had dat die app toen net uit was voor iOs. Intussen heb ik via de helpdesk nogmaals 2-3 keer gevraagd naar eventuele invoering op WP, zonder resultaat. Ik begrijp ook wel, ongetwijfeld net als andere collega WP gebruikers, dat iOs en Android samen het grootste deel van de markt voor zich nemen. Alleen vind ik het bizar dat dan het percentage toestellen/gebruikers aangehaald wordt terwijl intussen wel al WP-versies bestaan van de support-app, de mobile-app en yelo-tv. Hoe verklaar je dat dan? Misschien ligt het aan mij maar ik dacht dat de voornaamste of toch oorspronkelijke... functie van een gsm bellen was. Kan daar misschien opnieuw wat meer aandacht aan besteed worden? Hopend op een positief gevolg. Mvg, Stefaan
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triiing-app voor Windows phone

@jellehaegeman als het zo gemakkelijk is doe het dan zelf? 🙂 en stuur dan de code in een emailtje naar Telenet en ik ben er zeker van dat ze het dan wel zouden uitbrengen 😉
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden