Beantwoorden
Ex-Netweter

Zwitserland

Hey telenet, ik vroeg me af of ik op de een of andere manier zeer goedkoop of liever gratis naar een mobiel nummer van een vriendin in Zwitserland kan bellen? Dit zou heel leuk zijn. Mvg
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Ex-Netweter

Zwitserland

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Zwitserland

Als je een whop of whoppa of een telefoonlijn met freephone europe hebt wel.

In de weekends en op feestdagen kan je de inbegrepen 2000 minuten ervoor gebruiken via je vaste lijn of triiing voor de smartphone en door de week van 16u tot 8 uur 's morgens

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Zwitserland

Ok, dank u. Want ik dacht dat Zwitserland er niet onder viel, ik heb een Whoppa abonnement dus daar zit freephone europe in. Ik zal dit zeker proberen dan.
Merci
0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Zwitserland

Bedankt voor jouw vraag hier @Ex-Netweter, als het antwoord van @talen voldoende is voor jou. Mag je dit steeds markeren als oplossing. Zo kunnen andere mensen deze informatie misschien ook gebruiken Smiley Knipoog

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Zwitserland

Freephone Europe

Tijdens daluren bel je gratis tot 2000 min. naar 40 landen.

Vaste en mobiele nummers: Andorra, Bulgarije, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, de VS, Zweden en Zwitserland.

Vaste nummers: Turkije en Marokko (Maroc Telecom nummers met prefix 522, 523, 524, 528, 535, 536, 537, 539).

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden