Beantwoorden
Ex-Netweter

freephone

Ik heb een Kong abo, maar gebruik de freephone niet. 17.93€ + bt wat ik dus per maand weggooi. Kan ik hier vanaf geraken maar toch de rest behouden? Zonder dat het abo duurder ipv goedkoper zal worden zoals men in de winkel vertelde?

0 Likes
Beantwoorden
22 reacties
Ex-Netweter

freephone

En nog steeds snappen ze het niet. Ik zal dan even de vergelijking maken. Stel dat in de Colruyt enkel pakketten worden aangeboden van Cote d'Or met daarin 3 pakken melkchocolade én 3 pakken pure chocolade, waarop je dan een combinatievoordeel krijgt van 2 pakken gratis. Heb ik daar iets aan? Nee want ik lust geen pure chocolade, dus betaal ik nog steeds 1 pak pure chocolade dat ik moet weggooien. Conclusie: biedt pakketten aan met alleen melkchocolade.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

freephone

Nu bekijk jij het verkeerd.

Je gaat naar een garage en je wilt 2 opties voor je wagen. Neem je beide opties kom je op 95 euro uit. Er is echter een promo waar beide opties inzitten die jij wil... maar een derde die jij eigenlijk niet nodig hebt en daarvoor zou je dan in totaal 75 euro voor betalen.

Wil je die derde optie echt niet heb je pech en zal je de volledige 95 euro betalen.

Waarom? Omdat de promo enkel geldig is op de 3 opties en niet op slechts 2.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

freephone

Ja klopt maar waarom dan geen promo uitbrengen op slechts beide opties voor 60 euro? Nu bij de verkoop van wagens kun je geen pakketten bedenken voor alle combinaties omdat er veel te veel opties zijn. Maar bij Telenet zou dit wel kunnen want er zijn maar 3 diensten (tv, internet en telefonie). Laat mensen denoods zelf hun pakketten samenstellen zoals dit bij Proximus wordt gedaan?
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

freephone

ik vind dat er verschillende pakketten moeten zijn internet + digitale TV + vaste telefonie (optioneel extra gsm's)

of internet + digitale tv + gsm (of meerdere mobiele abbos)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen

freephone

Wat mensen vinden om te doen is niet noodzakelijk wat een bedrijf moet doen.

Kijk bij proximus:

- internet comfort :  36.95 euro

- internet comfort en telefonie: 53,95 euro

(Telefonie apart kost 20.99 euro)

Een marginaal verschil van 4 euro op de eigenlijke prijs van 57,49 euro met het bijbehorende risico dat je internetsnelheden niet gehaald worden enmogelijkl  maar 1 decoder  voor tv kan aangesloten worden waardoor internet nog trager zal verlopen. Het is uiteindelijk hoe je de dingen bekijkt. Beide bieden soortgelijke producten... maar qua specificaties krijg je bij telenet meer en is het aan de klant op zich om uit te maken  waqar hij/zij voor kiest.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

freephone

Proximus kan meer decoders 😉 ik denk max 3 als je 70 mbps hebt maar je internet snelheid gaat heel veel omlaag als je digitale TV kijkt
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
talen

freephone

Je zegt het zelf: het KAN als je 70 mbps haalt en in de praktijk blijft een grote meerderheid steken op 16,5 mbps. Dat is dus het punt uiteindelijk.

Telenet kan snelheden garanderen wat bij proximus niet kan. Zelfs wanneer vectoring er is gaat dat vooral voordelig zijn voor mensen die x aantal meter van de rop zitten en dat gaat de afweging uiteindelijk zijn.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

freephone

Dat is waar ik zeg gewoon even de feiten 😛
Ik vind Proximus net zoals Jeroen Meus slecht 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden