|
26.844
netweters
|
166.825
antwoorden
|
|
22.372
vragen
|
Trouwe klant hier. Ik ben al 13 klant bij Telenet met ONE for 1 met 1 unlimited simkaart (€80) + TV Iconic (€24), samen €104 per maand.
Ik ben op zich tevreden van de kwaliteit, maar ik vind het maandelijks bedrag de laatste tijd toch hoog geworden. Ik zag dat Orange en Proximus nu promos hebben rond €69/€75 voor een gelijkaardig pakket.
Ik zou eigenlijk graag bij Telenet blijven, maar vroeg me af of er momenteel loyaliteitsvoordelen of acties zijn voor bestaande klanten?
Alvast bedankt om even mee te kijken!
groeten
Beste is de nieuwe combo's uit te rekenen die je nu kan krijgen. Misschien ben je op die manier goedkoper uit maar dat is geen vast gegeven.
Moest je echt van de promotie's willen gebruik maken van de andere providers moet je dat zeker doen niemand die je tegenhoud. Maar zou eerst hier eens bekijken bij Telenet zelf want de combo's kunnen er voor zorgen dat je goedkoper bent. Ook eens zien als je bijvoorbeeld bepaalde diensten schrapt die je niet gebruikt want daar bespaar je ook op. Je spreekt over een unlimited simkaart maar gebruik je echt zoveel mobiele data ? daar kan ook je prijs al liggen hé , dingen die je niet nodig hebt.
Veel mensen hebben tegenwoordig alles unlimited want ik kom niet toe is het motto. Mensen hebben tachtig diensten want ze willen niks missen op de tv. Maar kijken ze wel alles heb je ook echt al deze data nodig en heb je de snelheden ook echt nodig. Alles stap voor stap bekijken en dan op die manier je rekening maken.
Daarvoor ga je zelf rechtstreeks contact moeten opnemen met Telenet. Advisors kunnen verschillende soorten retentiepromo's geven om klanten te houden. Dus best bellen naar het telefoonnr om je diensten stop te zetten.
Kijk eerst eens op de Telenet website zelf wat je nodig hebt
Wie weet kan je daar op besparen nu met de nieuwe formules
Is nog te veel kijk eens naar Base is kleine zusje van Telenet (heb je vrienden die bij Base zijn dan krijg je extra korting base vriendenkorting )
De prijzen die Orange geven zijn laag daar heb je gelijk in zeker de levenslange deals zijn scherp maar tijdelijk
Bij prox is de deal maar voor 1 jaar daarna gaat terug naar omhoog en komt er veel bij ook met de promo dat ze nog geven na een jaar is minder
Dus let op en kijk de kleine letters goed na