Beantwoorden
DavyS
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV box vervangen door Telenet TV Flow

Hallo,

Ik heb gisteren via Mijn Telenet een aanpassing gedaan in mijn abonnement om te switchen van Telenet TV met de TV box naar Telenet TV Flow gezien wij maar een handvol zenders effectief kijken. Maar nu blijkt dat in mijn abonnement beiden aanwezig zijn. Dit wilt zeggen dat ik ook voor beide producten betaal. 
Nochtans als ik naar het overzicht kijk dat in mijn mailbox zit; dan zie ik dat de TV Box hier niet in vermeld staat. Kan het zijn dat bij Telenet zelf iets is misgegaan waardoor de TV box niet uit mijn abonnement gehaald is? Best wel vervelend gezien ik nu toch 22 euro te veel betaal voor de TV box. Neem ik hiervoor best even contact op met Telenet zodat zij dit kunnen checken en corrigeren?
Bijkomend, wat moet ik doen met de TV Box ? Breng ik deze gewoon binnen bij er een erkend Telenet verdeler?

Bedankt voor de hulp!

Screenshot 2025-08-02 at 20.35.13.png

3 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Je hebt in je mailbox een bevestiging gekregen kijk ook in je spam 

Daar zal ook een label zijn van post nl om de tv box te versturen 

De rest zal aangepast worden kan even duren dat je dat ziet in mijn telenet 

Maar zolang je de bevestiging heb gekregen moet niets doen het komt in orde 

DavyS
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb juist voor de zekerheid eens gekeken maar er zat geen mail in de spam met betrekking tot het terugsturen van de TV box. Misschien dat die pas de volgende werkdag gaat toekomen? Ik heb mijn abonnementswijziging ook pas gisteren in de vroege avond gedaan. Kan zijn dat dit een invloed heeft gehad.
Maandag neem ik contact op met Telenet als ik er zelf niet uit geraak 🙂

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Als je maandag niets gekregen neem contact met telenet 

https://www2.telenet.be/residential/en/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html

Stuur door het bewijs dat je verandert heb